ookoo ja hyvä että henki pihisee ja mukana mokoma kulkeeV2.fi | Sepi Kumpulainen julkaisi uutta
Sepi Kumpulainen julkaisi uutta
12.09.2017 klo 15.29 | Luettu: 997 kertaa | Teksti: J.A. Kaunisto
ookoo ja hyvä että henki pihisee ja mukana mokoma kulkee
Mihin sä siis sorruit ihan pikkusen?Huomenta...huikeet 4 ja puol tuntia unta kuupassa se meni vähän niin että ihan pikkusen sitten sorruin....mutta kyllä teki eetvarttia Nyt on ihan krapula olo vaikka tippaakaan en oo juonu.No jos tää tee helpottais oloa ja avais hetkeks partsin oven niin tulis toivottavasti raitista (=röökivapaata) ilmaa kun tunti pari sit sato vettä ihan mukavasti.
Saunakaveriin...hups.Mihin sä siis sorruit ihan pikkusen?
awwww mutta toihan on kiva juttu, sorru uudestaan vaanSaunakaveriin...hups.
No eihän oo kun siihen ei sais sortua...mutta kun ei viestikaveria tunnu kiinnostavan mikään.Ei saunakaverinkaan kans mitään tapahdu mut se sentään halii välil jos kysyy.awwww mutta toihan on kiva juttu, sorru uudestaan vaan
Se on hevimiehiä Ei se tollasta kuuntelis. Mä laitan jotain lällyy ni se käy muuttaa sen sellaseks ranteet auki musiikkiin heti.Tämä on just niin ihanan lällyä mitä tinkuki voisit kuunnella taustamusiikkina saunakaverin kanssa
Ei ne tottelis mua, miks tottelisivat ees?Kyseleppäs sinä puolestani peppuskabaan osallistujia ku sinua he uskovat paremmin, kiitokset jo etukäteen, kiitos ¤
Ei ne tottelis mua, miks tottelisivat ees?
höpöhöpöTottelee ne, usko pois
höpöhöpö