Mul on hyvä syy unettomuuteen. Olin raumalla pari päivää.Ei vaan, hieno paikka ja ystävällisiä ihmisiä.Sillai kai mutta jos ei väsytä.
Etpä itsekään nuku
Ei kai se nyt niin huono paikka ole että unettomuutta aiheuttaisiMul on hyvä syy unettomuuteen. Olin raumalla pari päivää.Ei vaan, hieno paikka ja ystävällisiä ihmisiä.
Mä tykkään Laurasta.Vanhempaa Lauraa.
Nyt joku raja hei iskelmälle, nainen!Yksi lemppareista tällä hetkellä
Mulle tullut Laura tutuksi tämän biisin myötä. Silloin kun tuota ensimmäisiä kertoja lauloi.Mä tykkään Laurasta.
En siksi, että on nätti ja nuori nainen vaan siksi, että joka keikalla vetää noin 200% lasissa ja saan lipunhinnalleni vastinetta.
Nyt joku raja hei iskelmälle, nainen!
eiku mä kuuntelen vaan sun tuubbia lällätipyrlää*
Kyllä mä tänäänkin Iskelmää kuuntelin, sitä radiokanavaa, tiedät varmaan sen kanavan kun kuuntelet itsekin sitä
Joskus tänne kurkkasin niin huomasin aakoon palaneen.
Sepi on niit jätkiä jotka laittoi musiikkiaan levy-yhtiölle jokseenkin joka päivä ja jossain vaiheessa sitkeys palkittiin. Ja ihan syystä. Mä arvostan häntä todella suuresti.Nyt joku raja hei iskelmälle, nainen!
Mä tunnen sepin serkunSepi on niit jätkiä jotka laittoi musiikkiaan levy-yhtiölle jokseenkin joka päivä ja jossain vaiheessa sitkeys palkittiin. Ja ihan syystä. Mä arvostan häntä todella suuresti.
Tästä maasta löytyy tasan kaksi jotka on antanu ittestään enemmän kuin psyyke kestää. Toinen on Badding ja toinen on Sepi.
.....ja missäs sitä ollaan ollunna ja tähänkö asti kyselen vuan häh täh?Kiva kun ak päk.
Se sepi vissiin kuollut jo.
.....ja missäs sitä ollaan ollunna ja tähänkö asti kyselen vuan häh täh?
Ei mun tietääkseni?Kiva kun ak päk.
Se sepi vissiin kuollut jo.
Maailmassa on muitakin täysin perverssejä.Kiva kun ak päk..
Oho, miten muistin kuulleeni huhun että Sepistäkin aika jätti. No, netti ja mun pää, kuka tietää.Ei mun tietääkseni?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sepi_Kumpulainen
V2.fi | Sepi Kumpulainen julkaisi uuttaMaailmassa on muitakin täysin perverssejä.