Tietääkö sun anoppi tuosta harrastuksesta?Olemmattoman kokoiset kupista tuskin saan mitään kiksejä, työnnän perseeseeni vain itse sorvaamiani anustappeja ja anopin sängynpäätyn nuppia
Tietääkö sun anoppi tuosta harrastuksesta?Olemmattoman kokoiset kupista tuskin saan mitään kiksejä, työnnän perseeseeni vain itse sorvaamiani anustappeja ja anopin sängynpäätyn nuppia
No jaa, on se joo lihas..toisilla löysempi ja toisilla tiukempi.
Tietääkö sun anoppi tuosta harrastuksesta?
Kyllä ja gyne totes taas viime tarkastuksessakin että on niin tiukat paikat ettei oo ikinä pelkoa esim. kohdunlaskeumasta. ja muutenkin noi gyne tutkimukset sattuu helposti.Miten sulla on niin tiukka, ootko reenannu?
Siis sä kuljit kastelemassa sun anopin kukkia hänen sängynosansa takapuolessasi, miksi ihmeessä???Tuskinpa vain, kastelin mie sen kukat samalla
Varsinainen asiantuntija siellä.Melkeen voi arvata että kuka.Sun paikkas o sen tiukemmat kuin muillakaan. Pillu on lihas, se voi venyä ja supistua.
En edes halua tietää miten ja millä.Anoppiparan kukkasetTuskinpa vain, kastelin mie sen kukat samalla
No awwww ittenikin tekis mieli toinen koira ottaa ja toinen kissaKädet täynnä töitä. Meille kotiutui alkuviikosta koirapenska. Ipana on 14-viikkoinen karvapallo ja ihan uutta rotua meille, niin kaikki on vielä opettelua. Oon ollut nyt neljättä päivää yhtä hymyä, kun tuo on aika hemmetin suloinen pörröotus.
Oi ihana pentunenKädet täynnä töitä. Meille kotiutui alkuviikosta koirapenska. Ipana on 14-viikkoinen karvapallo ja ihan uutta rotua meille, niin kaikki on vielä opettelua. Oon ollut nyt neljättä päivää yhtä hymyä, kun tuo on aika hemmetin suloinen pörröotus.