The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kädet täynnä töitä. Meille kotiutui alkuviikosta koirapenska. Ipana on 14-viikkoinen karvapallo ja ihan uutta rotua meille, niin kaikki on vielä opettelua. :love: Oon ollut nyt neljättä päivää yhtä hymyä, kun tuo on aika hemmetin suloinen pörröotus.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja poika
Kädet täynnä töitä. Meille kotiutui alkuviikosta koirapenska. Ipana on 14-viikkoinen karvapallo ja ihan uutta rotua meille, niin kaikki on vielä opettelua. :love: Oon ollut nyt neljättä päivää yhtä hymyä, kun tuo on aika hemmetin suloinen pörröotus.
No awwww :love::love:ittenikin tekis mieli toinen koira ottaa ja toinen kissa:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Eilen ei ollut torjantai, vaikka niin kovin sitä liian monelle mainostin:oops:, eikä huomennakaan oon torjantai vaan se on nyt!(y)

Venkuloivaa torjantaita sulle :)!
Mä oon ihan myöhässä ja vaiheessa vaikka kuinka pompin ja kimpoilen ja viipotan enkä oikein kerkiä enää tännekään...mutta nyt tovin hetkosen tässä :)
Mulla on pinaattilettutaikina tekeytymässä ja kohta urakkapaistamista ja liikennepollarointia ja hätistämistä:D..eli life is good, life is power, life is love:love:

Nauti upeesta aurinkoisesta syyspäivästä:)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Onks teillä kaikilla kurkku kippeenä tai sormet paketissa:unsure:?

Tiiäkö mikä on kohtuu ääsyttävää?
Se, kun oot avaamassa kaapin ovea...ja se ei aukea yrityksistä huolimatta..ja tarkistat avainnipusta että kyyllä, oikea on avain!..ja ovi pysyy kiinni... sitten höpiset ääneen itelles tsemppilauseita ja maanittelet nätisti ovea (heviletin kerpeleen junalautta, aukee jo!!!*ärrrmurr*)... Niin sitten kuulet selkäs takaa hervotonta käkätystä ja huomaat työkavereittes hekottelevan ja ennen kuin ehdit sanoa mitään hoksaat ja huomaat että...juu-u, avain olikin ihan väärä!:confused::D

Sujuu, mites sulla:)?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä