The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko mitään vartalotuotetta joka jättää kivan tuoksun iholle? Eikä häviä heti pois. En tarkoita hajuvesiä.
Mulla oli joskus sellasta vaniljan tuoksuista ihovoidetta tai mitä lie lotjonia :eek: mutt emmä muista enää sen nimeä ees...muistan kyllä miltä se purkki näytti..joop, eipä ollut tuostakaan tiiosta varmaan mitään apua:unsure::notworthy:
 
Softy
Sain taas kikkelin kuvan instassa. Miksi helevetin ihmeessä!!! Kuva ei ole säädytön MILLÄÄN TAVALLA, toki en ole huppupäässäkään jätesäkkiin sulloutuneena. Tili pitää laittaa noitten mulkkujen takia yksityiseksi. Kikkelit on kivoja, mutta niiden omistajat usein idiootteja! ps. siellä on kuumaa kissaa tarjolla ihan vapaasti, niille voi lähettää kikulin kuvia.o_O
Aijaa. Pitäskö mun laittaa kuvani instaan? :unsure::oops:
 
Aijaa. Pitäskö mun laittaa kuvani instaan? :unsure::oops:
Ei ollu komeita omistajia, vaikka kaikilla kikuloilla juhlakunto( niitä tulee ainakin 2 per viikko). Saat nopeesti kerättyä itsellesi kaikki maailman kikkelit. Ajattelin jo hankkia maailmankartan, koska kikkeleita on saatuna erikansallisuuksista. Nasta vaan sen maan kohtaan mistä uusin hepheppi. Lähettääköhän naiset piirakoistaan kuvia???:eek:
 
Softy
Ei ollu komeita omistajia, vaikka kaikilla kikuloilla juhlakunto( niitä tulee ainakin 2 per viikko). Saat nopeesti kerättyä itsellesi kaikki maailman kikkelit. Ajattelin jo hankkia maailmankartan, koska kikkeleita on saatuna erikansallisuuksista. Nasta vaan sen maan kohtaan mistä uusin hepheppi. Lähettääköhän naiset piirakoistaan kuvia???:eek:
Jos nainen lähettää niin en usko että kovin moni.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sain taas kikkelin kuvan instassa. Miksi helevetin ihmeessä!!! Kuva ei ole säädytön MILLÄÄN TAVALLA, toki en ole huppupäässäkään jätesäkkiin sulloutuneena. Tili pitää laittaa noitten mulkkujen takia yksityiseksi. Kikkelit on kivoja, mutta niiden omistajat usein idiootteja! ps. siellä on kuumaa kissaa tarjolla ihan vapaasti, niille voi lähettää kikulin kuvia.o_O
Vastaa lähettäjälle että näyttää mulkulta mutta on huomattavasti pienempi (y)
 
Huomenta...

Omena, kahvia ja hetki Game of Thronesia...ei tekis mieli lähtee lenkille, vaan koira tarttis päästä kävelylle. On kyllä taas niin hanurista sää, sataa ja on harmaata. Pöh.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Vastaa lähettäjälle että näyttää mulkulta mutta on huomattavasti pienempi (y)
Voihan sitä pienoismalleja harrastaa.
Monilla on esim. lentokoneita tai pienoisrautatie.
Pienoismulkkujen kokoelmasta en ole vielä kuullut mutta voihan sellaistakin kerätä:
"Kiitos lahjoituksestasi pienoismulkkujeni kokoelmaan. Minulla on niitä nyt 1748. Olen lajitellut ne näyttävyyden mukaan ja pääsit sijalle 1683."
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä