Softy
Käytän kookosöljyä itse. Ruusuvesikin voi olla jees..
OkEteeriset öljyt... niissä on mahdollisuuksia
Käytän kookosöljyä itse. Ruusuvesikin voi olla jees..
OkEteeriset öljyt... niissä on mahdollisuuksia
Sulle, joka päivä vai ekkönää nääkkään niitä? Koetas mustua niin näät ne.Minneköhän niitä itse lähettelet
Luin että nännit nautittuKahvit juotu, mömmöt nautittu ja nyt oisko jo aika päikkäreille?
Mulla oli joskus sellasta vaniljan tuoksuista ihovoidetta tai mitä lie lotjonia mutt emmä muista enää sen nimeä ees...muistan kyllä miltä se purkki näytti..joop, eipä ollut tuostakaan tiiosta varmaan mitään apuaOnko mitään vartalotuotetta joka jättää kivan tuoksun iholle? Eikä häviä heti pois. En tarkoita hajuvesiä.
Kohta nauttii niistä.Luin että nännit nautittu
Aijaa. Pitäskö mun laittaa kuvani instaan?Sain taas kikkelin kuvan instassa. Miksi helevetin ihmeessä!!! Kuva ei ole säädytön MILLÄÄN TAVALLA, toki en ole huppupäässäkään jätesäkkiin sulloutuneena. Tili pitää laittaa noitten mulkkujen takia yksityiseksi. Kikkelit on kivoja, mutta niiden omistajat usein idiootteja! ps. siellä on kuumaa kissaa tarjolla ihan vapaasti, niille voi lähettää kikulin kuvia.
Sua mikään nappi rauhalliseks saa vaan joku ''rauhoittava'' tappi korkeintaanNyt on liian levoton olo. Joku rauhoittava nappi olisi paikallaan.
Sua mikään nappi rauhalliseks saa vaan joku ''rauhoittava'' tappi korkeintaan
Ei ollu komeita omistajia, vaikka kaikilla kikuloilla juhlakunto( niitä tulee ainakin 2 per viikko). Saat nopeesti kerättyä itsellesi kaikki maailman kikkelit. Ajattelin jo hankkia maailmankartan, koska kikkeleita on saatuna erikansallisuuksista. Nasta vaan sen maan kohtaan mistä uusin hepheppi. Lähettääköhän naiset piirakoistaan kuvia???Aijaa. Pitäskö mun laittaa kuvani instaan?
Jos nainen lähettää niin en usko että kovin moni.Ei ollu komeita omistajia, vaikka kaikilla kikuloilla juhlakunto( niitä tulee ainakin 2 per viikko). Saat nopeesti kerättyä itsellesi kaikki maailman kikkelit. Ajattelin jo hankkia maailmankartan, koska kikkeleita on saatuna erikansallisuuksista. Nasta vaan sen maan kohtaan mistä uusin hepheppi. Lähettääköhän naiset piirakoistaan kuvia???
Vastaa lähettäjälle että näyttää mulkulta mutta on huomattavasti pienempiSain taas kikkelin kuvan instassa. Miksi helevetin ihmeessä!!! Kuva ei ole säädytön MILLÄÄN TAVALLA, toki en ole huppupäässäkään jätesäkkiin sulloutuneena. Tili pitää laittaa noitten mulkkujen takia yksityiseksi. Kikkelit on kivoja, mutta niiden omistajat usein idiootteja! ps. siellä on kuumaa kissaa tarjolla ihan vapaasti, niille voi lähettää kikulin kuvia.
Sua mikään nappi rauhalliseks saa vaan joku ''rauhoittava'' tappi korkeintaan
Voihan sitä pienoismalleja harrastaa.Vastaa lähettäjälle että näyttää mulkulta mutta on huomattavasti pienempi
Mä puhuin napista ja Ellu tapista.Kuka puhui tapeista?
Siitä se ajatus sitten lähti, stretch mii baby
Asiasta kukkapurkkiin...
Kun päästetään Reiska, Saukki ja Jaska Salo asialle niin syntyy jotain tämmöistä...
Sävellyksestä puhumattakaan (Mario Michelletti)
Eräs maailman upeimpia tangoja, olkaa hyvät:
Siis tätähämmä tarkoitin.
taidan kuitenki syödä ite tehtyä ruokaa mieluummin.siellä on kuumaa kissaa tarjolla ihan vapaasti