The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ugh, puhu vaan.
Jos sinä et minulle yhtään nalkuta niin olenko minä täydellinen mies vai oletko sinä väsynyt vaimo?

Ainoa mikä ei ole suhteellista on suhteellisuusteoria.
No meitä on monenlaisia, sä haluat nalkuttavan naisen ja sellanen on sulle merkki välittämisestä ja rakkaudesta..mun tapa osoittaa välitämistä on erilainen...voisin vaikka kylmällä säällä lämmitellä toista, olla sylissä ja sopottaa helliä sanoja korvaan, kannustaa ja rohkaista toista heikolla hetkellä, nukkua lähekkäin...mutta miten tuollanen vois kiinnostaa toista jos mä nalkuttaisin ensiks puolet ajasta ja sitten yrittäisin antaa vielä sen päälle muka hellyyttä o_O
 
vierailija
Jos on pari päivää viikon tai jotain hunningolla eikä nainen nalkuta yhtään niin hän ei välitä.

Jos nalkuttaa sopivasti niin se herättää halun lepyttää vaimo.

Jos nalkuttaa liikaa, niin aiheettomia syytöksiä ei kukaan kauaa viitsi kuunnella.

Hyvä vaimo osaa nalkuttaa sopivasti.
Ugh. Olen puhunut.
 
Jos on pari päivää viikon tai jotain hunningolla eikä nainen nalkuta yhtään niin hän ei välitä.

Jos nalkuttaa sopivasti niin se herättää halun lepyttää vaimo.

Jos nalkuttaa liikaa, niin aiheettomia syytöksiä ei kukaan kauaa viitsi kuunnella.

Hyvä vaimo osaa nalkuttaa sopivasti.
Ugh. Olen puhunut.
Millanen mies haluaa alistaa naisen parisuhteeseen missä hän = mies lähtee pariks viikoks hunningolleen?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä