Mistä porteista tässä on niin ku kyse?
Portit olis auki mutta ei oo sisääntulijaa
Portit olis auki mutta ei oo sisääntulijaa
No meitä on monenlaisia, sä haluat nalkuttavan naisen ja sellanen on sulle merkki välittämisestä ja rakkaudesta..mun tapa osoittaa välitämistä on erilainen...voisin vaikka kylmällä säällä lämmitellä toista, olla sylissä ja sopottaa helliä sanoja korvaan, kannustaa ja rohkaista toista heikolla hetkellä, nukkua lähekkäin...mutta miten tuollanen vois kiinnostaa toista jos mä nalkuttaisin ensiks puolet ajasta ja sitten yrittäisin antaa vielä sen päälle muka hellyyttäUgh, puhu vaan.
Jos sinä et minulle yhtään nalkuta niin olenko minä täydellinen mies vai oletko sinä väsynyt vaimo?
Ainoa mikä ei ole suhteellista on suhteellisuusteoria.
Ai niin yhen ainoon kerran oon miehen mukaan nalkuttanut Se oli monta monta vuotta sitten ja kyse oli pesukoneesta.
Mie puhuin miehelle pari kertaa,että uusi pesukone olis ostettava,olis tällä hetkellä tärkein ostos.
Se oli vissiin vitsi miehen puoleltaMiehesi on ymmärtänyt nalkutuksen väärin, ei tuommoisesta asiasta voi nalkuttaa
En kerroMistä porteista tässä on niin ku kyse?
Tinkun salaiset portitMistä porteista tässä on niin ku kyse?
Takaporteista? *weikkaa hän willisti*En kerro
Tinkun salaisen puutarhan portit, missä on riittävästi alkkareita softylle syötäväksiTinkun salaiset portit
*haukkoo henkeään*Takaporteista? *weikkaa hän willisti*
En kerro
Millanen mies haluaa alistaa naisen parisuhteeseen missä hän = mies lähtee pariks viikoks hunningolleen?Jos on pari päivää viikon tai jotain hunningolla eikä nainen nalkuta yhtään niin hän ei välitä.
Jos nalkuttaa sopivasti niin se herättää halun lepyttää vaimo.
Jos nalkuttaa liikaa, niin aiheettomia syytöksiä ei kukaan kauaa viitsi kuunnella.
Hyvä vaimo osaa nalkuttaa sopivasti.
Ugh. Olen puhunut.
*haukkoo henkeään onnesta*
Sanotaanko näin, että jos koiraakaan ei kiinnosta missä olin ja koska tulin niin ketä se kiinnostaa?Millanen mies haluaa alistaa naisen parisuhteeseen missä hän = mies lähtee pariks viikoks hunningolleen?
Mitä järkee sellasessa suhteessa on sillon olla?Sanotaanko näin, että jos koiraakaan ei kiinnosta missä olin ja koska tulin niin ketä se kiinnostaa?
Jos se ei kiinnosta koiraakaan niin onko se koti?
Tarvitseeko suhteissa olla järkeä?Mitä järkee sellasessa suhteessa on sillon olla?
Tarvitseeko suhteissa olla järkeä?