The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei kannata opetella :)
suulla voi tehdä niin paljon hauskempiakin juttuja ;)

20.v kimpassa ja musta tuntuu että ollaan dinosauruksia,
äännellään toisillemme kuin apinat ( sanoja ei enää tarvita) köyritään äkkiä jossakin- koska lapset, ja kun vihdoin saadaan ollaan kaksin: syödäään jotain hyvää ruokaa ja nukutaan alasti. Joo, on ne vitsit käyneet vähiin jo tässä vaiheessa :)
En miekään enää nuori ole,40v jo. :D
Joo,totta,suulla voi tehä paaaljon mukavampia juttuja kuin nalkuttaminen :p
Pittää kai olla viellä toiset 12 v naimisissa :D
 
vierailija
Kyllähän se on niin, että jos nainen ei koskaan mistään nalkuta niin jotain on pahasti perseellään. Nainen ei enää välitä.

Itse teen joka päivä niin paljon tollouksia, että niistä osaava voisi nalkuttaa vaikka viikon. Kuukauden. Vuoden.

Tietty määrä nalkutusta on asiaankuuluvaa. Jos sitä ei ole niin nainen ei tykkää.
 
Kyllähän se on niin, että jos nainen ei koskaan mistään nalkuta niin jotain on pahasti perseellään. Nainen ei enää välitä.

Itse teen joka päivä niin paljon tollouksia, että niistä osaava voisi nalkuttaa vaikka viikon. Kuukauden. Vuoden.

Tietty määrä nalkutusta on asiaankuuluvaa. Jos sitä ei ole niin nainen ei tykkää.
Höpöhöpö, ei nalkutus ole mikään naisten etuoikeus, yhtä lailla miehet saa sitten mököttää ja valittaa naisille. Liian paljon nykyään ajatellaan parisuhteissa vaan naisten oikeuksia ja samaan aikaan, jopa monet miehet huomaamattaan, polkevat miesten oikeuksia. Miehet ovat ansainneet parisuhteen missä heille ei nalkuteta, aivan samoin kuin naiset parisuhteen missä ovat onnellisia. Ugh, olen puhunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Kyllähän se on niin, että jos nainen ei koskaan mistään nalkuta niin jotain on pahasti perseellään. Nainen ei enää välitä.

Itse teen joka päivä niin paljon tollouksia, että niistä osaava voisi nalkuttaa vaikka viikon. Kuukauden. Vuoden.

Tietty määrä nalkutusta on asiaankuuluvaa. Jos sitä ei ole niin nainen ei tykkää.
Jos ei oo syytä nalkuttaa,niin en mä ainakaan viitti turhasta ruveta o_O;)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Softy
Höpöhöpö, ei nalkutus ole mikään naisten etuoikeus, yhtä lailla miehet saa sitten mököttää ja valittaa naisille. Liian paljon nykyään ajatellaan parisuhteissa vaan naisten oikeuksia ja samaan aikaan, jopa monet miehet huomaamattaan, polkevat miesten oikeuksia. Miehet ovat ansainneet parisuhteen missä heille ei nalkuteta, aivan samoin kuin naiset parisuhteen missä ovat onnellisia. Ugh, olen puhunut.
Mulla on ollut nalkuttavia miehiä. Vittumaista :cautious:
 
vierailija
Höpöhöpö, ei nalkutus ole mikään naisten etuoikeus, yhtä lailla miehet saa sitten mököttää ja valittaa naisille. Liian paljon nykyään ajatellaan parisuhteissa vaan naisten oikeuksia ja samaan aikaan, jopa monet miehet huomaamattaan, polkevat miesten oikeuksia. Miehet ovat ansainneet parisuhteen missä heille ei nalkuteta, aivan samoin kuin naiset parisuhteen missä ovat onnellisia. Ugh, olen puhunut.
Ugh, puhu vaan.
Jos sinä et minulle yhtään nalkuta niin olenko minä täydellinen mies vai oletko sinä väsynyt vaimo?

Ainoa mikä ei ole suhteellista on suhteellisuusteoria.
 
Ai niin yhen ainoon kerran oon miehen mukaan nalkuttanut :D Se oli monta monta vuotta sitten ja kyse oli pesukoneesta.
Mie puhuin miehelle pari kertaa,että uusi pesukone olis ostettava,olis tällä hetkellä tärkein ostos. :rolleyes::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä