vierailija
Sovitaanko, että Majurin kalsareita mä en syö.Miks mun eikä majurin tai ellun
Sinun tai Ellun kalsarit vois mennäkin, mutta jotain rajaa kummiskin.
Sovitaanko, että Majurin kalsareita mä en syö.Miks mun eikä majurin tai ellun
Kyllä hän söi jo molempien, mutta Majurin tapauksessa tapahtui pieni vahinko.Miks mun eikä majurin tai ellun
Majuri vois olla kiva näky syötävissä alkkareissaMiks mun eikä majurin tai ellun
Ehkä tota ei olis kannattanu sanoa,tolleen nyt nolata toisiaHeillä ei ollut makoisia alkkareita.
Koira?Majuri vois olla kiva näky syötävissä alkkareissa
Ellu on varmana syöny jo omat karkkipöksyt tai joku muu syöny ne
Tulenko nalkuttamaan? Tietäisin jo aiheen mistä nalkuttaa.Mut on tehty olemaan mies naiselle.
Jos sitä en saa olla niin jokainen päivä menee tärviölle.
Niinku muurahainen ilman pesää.
Mikään ei ole kuin pitää. Tuntuu väärältä. Kotioven takana ei ole edes sitä nalkuttajaa joka saisi kodin tuntumaan kodilta.
Ehkä tota ei olis kannattanu sanoa,tolleen nyt nolata toisia
Tule vaan. Aiheenkin tiedän.Tulenko nalkuttamaan? Tietäisin jo aiheen mistä nalkuttaa.
Maisteri täällä, moi.mussa on valuvika, en osaa nalkuttaa..( mulla on muutakin tekemistä.. )
onko kursseja?: Kuinka nalkutat oikein ja vi*umaisesti
Nalkutuksen perusteet. Vaimonalkutuksen salat. Nalkutus ennen ja nyt.
Olla parikytä vuotta vaimo niin kyllä vähintään perusteet oppii kursseja käymättäkin.mussa on valuvika, en osaa nalkuttaa..( mulla on muutakin tekemistä.. )
Aina rasvaamassa joka rööriä Et kai sä ole se yksipallinen mies, joka aikoinaan halusi mukaan, kun meillä tytöillä oli "yhteistä mukavaa"..
Vittumainen luonne.mussa on valuvika, en osaa nalkuttaa..( mulla on muutakin tekemistä.. )
Olla parikytä vuotta vaimo niin kyllä vähintään perusteet oppii kursseja käymättäkin.mussa on valuvika, en osaa nalkuttaa..( mulla on muutakin tekemistä.. )
...... siis pitääkö olla NELKYT vuotta yhdessä ennen ku oppii nalkuttamaan... nää mä otan eron jos en opi aikasemminOlla parikytä vuotta vaimo niin kyllä vähintään perusteet oppii kursseja käymättäkin.
Mun äiti on mestari. 51v. naimisissa....... siis pitääkö olla NELKYT vuotta yhdessä ennen ku oppii nalkuttamaan... nää mä otan eron jos en opi aikasemmin
Korjaan aikaisempaa....... siis pitääkö olla NELKYT vuotta yhdessä ennen ku oppii nalkuttamaan... nää mä otan eron jos en opi aikasemmin
Tolla kokemuksella osaa taatusti nalkuttaa.Mun äiti on mestari. 51v. naimisissa.
Mie oon ollu naimisissa 12 v enkä oo vieläkään oppinut nalkuttamaan...... siis pitääkö olla NELKYT vuotta yhdessä ennen ku oppii nalkuttamaan... nää mä otan eron jos en opi aikasemmin
Miks mun eikä majurin tai ellun
Heillä ei ollut makoisia alkkareita.