vierailija
Näytän kieltä.mitä livot?
Minkä niistä kaikista? Senkö joka poltti siinä alussa valkonen auki oleva kauluspaita päällä piippua?Tuon ku sais viekkuun.
Siis sen jätkän.
Muokkasin sitä.Minkä niistä kaikista? Senkö joka poltti siinä alussa valkonen auki oleva kauluspaita päällä piippua?
Mua ei oo ikinä napannut pitkätukkaset miehet, arvaas miks? No etpä tietenkään arvaa joten minäpä kerron *Ottaa ryhdikkään asennon ja rykii ihan hiivatin tärkeesti* Noh, katos kun sitten kun/jos ollaan pitkätukkasen miehen kanssa ''silleen'' niin se sen pehkohan valuis koko ajan naamalle ja niitä sen hiivatin hiussuortuvia joutuis kaivelemaan sitten poskionteloista ja nielusta saakka pois! Ei sellasesta mitään tulis!!Muokkasin sitä.
Pitkä tukkainen..
Tuon ku sais viekkuun.
Siis sen laulajan.
Tukka ponnarille jos kovasti häiritsee.Mua ei oo ikinä napannut pitkätukkaset miehet, arvaas miks? No etpä tietenkään arvaa joten minäpä kerron *Ottaa ryhdikkään asennon ja rykii ihan hiivatin tärkeesti* Noh, katos kun sitten kun/jos ollaan pitkätukkasen miehen kanssa ''silleen'' niin se sen pehkohan valuis koko ajan naamalle ja niitä sen hiivatin hiussuortuvia joutuis kaivelemaan sitten poskionteloista ja nielusta saakka pois! Ei sellasesta mitään tulis!!
Mä tykkään nähä mieheltä myös niskanTukka ponnarille jos kovasti häiritsee.
Mulle saa olla lyhyt tai pitkä tukka. Tai kalju.
Kerro noille sun kavereille, mitä se tarkoittaa. Elena ei ymmärrä, vai haluaako se sun tosiaan sairastuvan uudelleen noin pahasti?Olen nähnyt sen tähystyksessä. Kyllä voi mennä rikki.
ja laitas nyt taas ajatukset aisoihin, mä en toivo kenenkään sairastumisia. Häpeäisit edes.Kerro noille sun kavereille, mitä se tarkoittaa. Elena ei ymmärrä, vai haluaako se sun tosiaan sairastuvan uudelleen noin pahasti?
sua panettaa, mutta et tiedä sitä itse?Mikähän kun päätä kuumottaa?
sua panettaa, mutta et tiedä sitä itse?
Mun mies on pitkätukkainen, hiukset ei oo koskaan häirinnyt hommia mitenkään ja aina voi laittaa ponnarileMua ei oo ikinä napannut pitkätukkaset miehet, arvaas miks? No etpä tietenkään arvaa joten minäpä kerron *Ottaa ryhdikkään asennon ja rykii ihan hiivatin tärkeesti* Noh, katos kun sitten kun/jos ollaan pitkätukkasen miehen kanssa ''silleen'' niin se sen pehkohan valuis koko ajan naamalle ja niitä sen hiivatin hiussuortuvia joutuis kaivelemaan sitten poskionteloista ja nielusta saakka pois! Ei sellasesta mitään tulis!!
onks sun mies hevari?Mun mies on pitkätukkainen, hiukset ei oo koskaan häirinnyt hommia mitenkään ja aina voi laittaa ponnarile
Mun mies on pitkätukkainen, hiukset ei oo koskaan häirinnyt hommia mitenkään ja aina voi laittaa ponnarile