Ylä vai ala ?Mikähän kun päätä kuumottaa?
Ylä vai ala ?Mikähän kun päätä kuumottaa?
YläYlä vai ala ?
Ononks sun mies hevari?
ootko sä kans?
yritä tässä nyssitte selittää miks lyhyet hiukset miehellä on vaan sellaset mitkä saa hyrisemään...tai ei ne hiukset vaan koko se olemusMun mies on pitkätukkainen, hiukset ei oo koskaan häirinnyt hommia mitenkään ja aina voi laittaa ponnarile
Ehkä Elenakin vois yrittää jossain toisessa asennossa? Ehkä?Mun mies on pitkätukkainen, hiukset ei oo koskaan häirinnyt hommia mitenkään ja aina voi laittaa ponnarile
Kummoseen vaikutuksen musta canvas pusero tekis?yritä tässä nyssitte selittää miks lyhyet hiukset miehellä on vaan sellaset mitkä saa hyrisemään...tai ei ne hiukset vaan koko se olemus
Siis eihän tässä ny mistään asennoista oo kyse vaan hiuksista mitkä tulee joka koloon!Ehkä Elenakin vois yrittää jossain toisessa asennossa? Ehkä?
No sulla on oma maku &mulla oma.yritä tässä nyssitte selittää miks lyhyet hiukset miehellä on vaan sellaset mitkä saa hyrisemään...tai ei ne hiukset vaan koko se olemus
No jos sä käytät sitä aina ja ihan koko ajan niinkuin annat ymmärtää niin ainakin paskasen ja hielle haisevan vaikutuksetKummoseen vaikutuksen musta canvas pusero tekis?
Joka koloon.Siis eihän tässä ny mistään asennoista oo kyse vaan hiuksista mitkä tulee joka koloon!
No mutta siistitty parta tai parransänki taas (miehillä) on aika namiNo sulla on oma maku &mulla oma.
Kolahti vaan mulle pitkät hiukset ja siisti muotoiltu parta.
Ja ne hiskatin ruskeet kauniit silmät ja pitkät/ tummat silmäripset
No jaa,tykkään kyllä paljon musiikkityylinä,ulkonäkö taas ei ole hevarin mulla.ootko sä kans?
Ai partakin.No sulla on oma maku &mulla oma.
Kolahti vaan mulle pitkät hiukset ja siisti muotoiltu parta.
Ja ne hiskatin ruskeet kauniit silmät ja pitkät/ tummat silmäripset
ööö mihin koloon sä niitä hiuksia tunget ?Siis eihän tässä ny mistään asennoista oo kyse vaan hiuksista mitkä tulee joka koloon!
Oo,niinkö? Mulla oli jotain muuta mielessä.Siis eihän tässä ny mistään asennoista oo kyse vaan hiuksista mitkä tulee joka koloon!
Jep LäähAi partakin.
Se on mun harvinais pusero, käytän sitä vain erikois tapauksissa.No jos sä käytät sitä aina ja ihan koko ajan niinkuin annat ymmärtää niin ainakin paskasen ja hielle haisevan vaikutukset
mutta asiahan on toki aivan toinen jos sä peset sen säännöllisesti ja piet muitakin kuteita välillä