Porkkanaa puputan tässä - ovatkin tosi makeita
Ihan kipee päivä tänään, tiistaiksi
Ensinnäkin - mua kosittiin
No ei oikeesti vaan leikisti, tämmöstä nyt viitti
...mutta siis aamulla aikaseen huomattiin ton yhden hilpertin kans että nyt on väki liian kurttuotsaista ja vakavaa - jotain jäynää pitää keksiä
... Mulle sanottiin vaan että oo mukana sitten kun...
No, puolenpäivän maissa tuli sopivaa saumaa kun väki tupsahti yllättäen samoille pelipaikoille ja niin tää yks savolainen
- siis ei oo oikeesti savolainen vaikka vois kyllä olla kun on tommonen vääräleuka
, enkä millään pahalla siis sano että savolaisjuurien omaavien ei tarvii pahastua muhun
- heittäytys polvilleen ja loihie sanomaan " oi olet elämäni valo ja silmien häikäisijä ja otsakurttujen aiheuttaja...en voi hetkeäkään olla ilman sinua joten tuletko mulle tiskariksi eli jaatko päiväsi kanssani?.."...
Mä en ehtiny sanomaan mitään kun eukkolauma (tuonkin sanon ihan nätisti eli kaikella hyvällä, ei tartte kimpaantua, hellästi tarkoitan tuolla
) kieku jo korkeelta että mitäääääää???!!!! Milloin mitä tapahtunu ja mitenkä ja ihan oikeestiko ja miten kummassa ja...???!!!!
...pokassa oli piteleminen kun yhet kouhotti ja vallanki silloin, kun yks hokas että eeeeiii tää nyt voi muutes pitääkään paikkaansa kun toi yks vääräleukahan on naimisissa!!!
Ja voi kiesus kun me revettiin nauruun
kun tajusivat että jekutettiin
...ton vilpertin vaimokin sitten tuonnempana päivällä tuli sanomaan että vois se mut vaikka ottaakin jalkavaimoks
...
Ääh, ihan mahtavia ihmisiä joiden kans saan olla tekemisissä jos vaikka välillä kurtturuttuotsailevatkin
Ai ni, mä sain kuulla tänään olevani sitten niin ihana
samaiselta vääräleualta ja kaappastiin halittavaksi - no, hyvä kun ei itketä vaikka kovin liioitellaankin