The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Sori, mut kun tämä on niin selvä asia:
"Ruoka-aineallergia voi oirehtia hyvin monella eri tavalla, mutta ruoka-aineen aiheuttaessa toistuvasti samanlaisia oireita on syytä epäillä allergiaa. Tyypillisimpiä oireita ovat iho-, suolisto- ja hengitystieoireet, tosin samallakin ihmisellä eri ruoka-aineallergiat voivat oireilla eri tavalla. Ruoka-aineallergiaan liittyy kuitenkin aina suolitulehdus. - Suolen tulehdustila vähentää ruoka-aineiden imeytymistä ja altistaa lisäallergioille, Alanko kertoi"
- Proviisori- lehdessä2/2003 sivulla 8 -
Ei tykkää---
Siis: en oo sitä itse keksinyt, mutta otin kauan sitten talteen vaan:)
 
Kyllä se vaan on niin että kontaktimuovit on ihan syvältä:mad::notworthy:!

Sitäpaitti ne on varmasti tarkotettu joillekin epäinhimillisille mustekalamutanttityypeille :cautious:....kun ei kukaan, ei_kukaan!, kakskädellinen nyt vaan apuvälineidenkään (iso muki, sakset, yhden kannettava jokuhiienkajarivitkutin...) kanssa pärjää tolle %%!!#**%%#÷//# jokasuuntaan rullaavalle liimapintaiselle hermostoliittoa syövälle:notworthy: materiaalinkutaleentekeleelle..!

Mitenkä kamalan monta kirjaa ja isompaa vihkoa mä vielä osaankaan päällystää ruttusiksi:unsure::cry:...




Tää ei niin oo mun hommaa:notworthy:...
 
Sitäpaitti ne on varmasti tarkotettu joillekin epäinhimillisille mustekalamutanttityypeille :cautious:....kun ei kukaan, ei_kukaan!, kakskädellinen nyt vaan apuvälineidenkään (iso muki, sakset, yhden kannettava jokuhiienkajarivitkutin...) kanssa pärjää tolle %%!!#**%%#÷//# jokasuuntaan rullaavalle liimapintaiselle hermostoliittoa syövälle:notworthy: materiaalinkutaleentekeleelle..!
no kiitti. :unsure:
 
Kyllä se vaan on niin että kontaktimuovit on ihan syvältä:mad::notworthy:!

Sitäpaitti ne on varmasti tarkotettu joillekin epäinhimillisille mustekalamutanttityypeille :cautious:....kun ei kukaan, ei_kukaan!, kakskädellinen nyt vaan apuvälineidenkään (iso muki, sakset, yhden kannettava jokuhiienkajarivitkutin...) kanssa pärjää tolle %%!!#**%%#÷//# jokasuuntaan rullaavalle liimapintaiselle hermostoliittoa syövälle:notworthy: materiaalinkutaleentekeleelle..!

Mitenkä kamalan monta kirjaa ja isompaa vihkoa mä vielä osaankaan päällystää ruttusiksi:unsure::cry:...




Tää ei niin oo mun hommaa:notworthy:...
Hommaa semmonen vaakkumikone mil kauppoihinkin pakataan lihat ja muut.
Tosin kirjoja on paha aukoa mut ei niitä mun aikana koulussa ainakaan auottu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä