Ei tykkää---Sori, mut kun tämä on niin selvä asia:
"Ruoka-aineallergia voi oirehtia hyvin monella eri tavalla, mutta ruoka-aineen aiheuttaessa toistuvasti samanlaisia oireita on syytä epäillä allergiaa. Tyypillisimpiä oireita ovat iho-, suolisto- ja hengitystieoireet, tosin samallakin ihmisellä eri ruoka-aineallergiat voivat oireilla eri tavalla. Ruoka-aineallergiaan liittyy kuitenkin aina suolitulehdus. - Suolen tulehdustila vähentää ruoka-aineiden imeytymistä ja altistaa lisäallergioille, Alanko kertoi"
- Proviisori- lehdessä2/2003 sivulla 8 -
no kiitti.Sitäpaitti ne on varmasti tarkotettu joillekin epäinhimillisille mustekalamutanttityypeille ....kun ei kukaan, ei_kukaan!, kakskädellinen nyt vaan apuvälineidenkään (iso muki, sakset, yhden kannettava jokuhiienkajarivitkutin...) kanssa pärjää tolle %%!!#**%%#÷//# jokasuuntaan rullaavalle liimapintaiselle hermostoliittoa syövälle materiaalinkutaleentekeleelle..!
Hommaa semmonen vaakkumikone mil kauppoihinkin pakataan lihat ja muut.Kyllä se vaan on niin että kontaktimuovit on ihan syvältä!
Sitäpaitti ne on varmasti tarkotettu joillekin epäinhimillisille mustekalamutanttityypeille ....kun ei kukaan, ei_kukaan!, kakskädellinen nyt vaan apuvälineidenkään (iso muki, sakset, yhden kannettava jokuhiienkajarivitkutin...) kanssa pärjää tolle %%!!#**%%#÷//# jokasuuntaan rullaavalle liimapintaiselle hermostoliittoa syövälle materiaalinkutaleentekeleelle..!
Mitenkä kamalan monta kirjaa ja isompaa vihkoa mä vielä osaankaan päällystää ruttusiksi...
Tää ei niin oo mun hommaa...
no kiitti.
...mun taidoilla mä saan paketoitua itteniHommaa semmonen vaakkumikone mil kauppoihinkin pakataan lihat ja muut.
Tosin kirjoja on paha aukoa mut ei niitä mun aikana koulussa ainakaan auottu.
Aattelit viihtyä sitte loppuillan posliinipytyllä ravatessa...Suolakalloo ja kahvia
Nuu nuu, toi oli niin hyvvää ettei sanotuksi saa..!!Aattelit viihtyä sitte loppuillan posliinipytyllä ravatessa...
No ehämmää sitä nyt tarkottanu vaan että...*huokaa*..kun siis suolakala laittaa janotuttamaan ja monenmoni kahvikupillinen kyllä edesauttaa vilkastuttamaan entisestään aineenvaihduntaa ja silleesti juoksuttaa sitten...lirillä...Nuu nuu, toi oli niin hyvvää ettei sanotuksi saa..!!
Ei toi ainakaan vielä janotaNo ehämmää sitä nyt tarkottanu vaan että...*huokaa*..kun siis suolakala laittaa janotuttamaan ja monenmoni kahvikupillinen kyllä edesauttaa vilkastuttamaan entisestään aineenvaihduntaa ja silleesti juoksuttaa sitten...lirillä...
Onks nyt aamu multa jäi yö välistäHuomenta
Alkuillasta väsytti niin paljon. Heräsin reilu tunti sitten.Onks nyt aamu multa jäi yö välistä
Ahha pääsenkin sitten nukkumaan parin tunnin päästäAlkuillasta väsytti niin paljon. Heräsin reilu tunti sitten.