The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo ja tämä mun hyvä miestuuri senkun jatkuu. Edellinen halus olla sinkku eikä hänestä ollut mihinkään vakavaan. Tämä viime viikonloppuna tavattu on eronnut keväällä eikä ole vielä kunnolla toipunut erosta joten ei hänestäkään ei ole mihinkään vakavaan nyt. Eikä halua loukata mua sanomalla joskus myöhemmin ettei voi jatkaa.
Reilua toki, en nyt haluaisi olla mikään ns laastarikaan.

Mutta silti voi vattu tätä tuuria, silloin harvoin kun tapaa mukavan ja ihanan ihmisen josta itse kiinnostuu niin hän/he on "väärässä" elämäntilanteessa sillä hetkellä.

Mun täytyy varmaan tehdä joku viiden tms kysymyksen lista minkä esitän jollekin joka vähääkään osoittaa kiinnostutsta muhun.

muoks. eräs kaveri sanoikin että positiivisesti ajateltuna mulla on tasaisen huono tuuri miesasioissa.
Ja jatkoi että oli vähän huono vitsi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Kirjojen kontaktointisulkeiset:barefoot:

..ja näyttäis siltä että...se ois ihan se ja sama oisko mulla silmät kiinni vai auki kun pukkaatyrkkää niin priimaa kurtturuttuilmatyynypierupattia että :D:notworthy:.....

Kyllä mä sen ihan viimosen kirjan saan sitten jo oikeeseen kuosiin (y):)*nyökyttää pontevana*
 
Oikeastaan se selvis toisella kurkistuksella:
https://www.evira.fi/elintarvikkeet/tietoa-elintarvikkeista/koostumus/elintarvikeparanteet/lisaaineet/e-koodit/e141/

Sun kannattaa syynätä tuo tarkemmin jatkossa. spc fimea - hakuun seuraavaksi...:whistle:
Ei ollut fimean listoilla, mut pirkalla on monta sellaista. Osaat toki etsiä itsekin, mutta muistatko, et olis tullut aikaisemmin oireita niistä?
Katso edellisen linkin takaa kuvat, niin löytyy esimerkiksi viili ja pinaattikeitto:sick::sick::sick::sick::poop:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Harmillisesti joutuu kai roskiin heittämään noi minttukarkit.
Kumma kyllä tuoreesta tai kuivatusta mintusta ei oo tullu mitään oireita,ei ees piparminttuöljystä :eek::unsure:
Toi on hyvä tietää(y)
---- on muuten sitä E141 kasteikkeissakin:
http://www.poppamies.fi/chilikastike/jalapeno/

Jossain vanhassa tekstissä oli, et suolisto tulehtuu, jos ei allergeenia saada selvitettyä, että aina olis allergisen reaktion aikana tulehdusta suolistossa. Varmaan 20 vuotta sitten luin. Jos altistusta ei saa pois, voi se turvota tukkoon ja sitä voi helposti luulla ummetukseksi, mitä se ei tietenkään ole:sick:
 
Famipalalle halaus
Sanoi hän kuitenkin pitävänsä numeron tallessa kun elämästä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu tai mihin se vie.
Sanoin että aina voi ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu. Tiedän kuitenkin ettei eroista ole aina niin helppoa päästä yli. Sen sanoin hänellekin että ymmärrän kyllä tuntemukset.

Jotain niitä näitä viestejä on vaihdettu.

Mut siltikin...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Hyvä ! Älä kerro mulle yhtään mitään.
Sori, mut kun tämä on niin selvä asia:
"Ruoka-aineallergia voi oirehtia hyvin monella eri tavalla, mutta ruoka-aineen aiheuttaessa toistuvasti samanlaisia oireita on syytä epäillä allergiaa. Tyypillisimpiä oireita ovat iho-, suolisto- ja hengitystieoireet, tosin samallakin ihmisellä eri ruoka-aineallergiat voivat oireilla eri tavalla. Ruoka-aineallergiaan liittyy kuitenkin aina suolitulehdus. - Suolen tulehdustila vähentää ruoka-aineiden imeytymistä ja altistaa lisäallergioille, Alanko kertoi"
- Proviisori- lehdessä2/2003 sivulla 8 -
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä