Sulla on jotain töhnää suupielissä
Sulla on jotain töhnää suupielissä
menee vielä yöunet tollasella kahvinryystämisellä.
Elä manaa siellä moisia.menee vielä yöunet tollasella kahvinryystämisellä.
Ekaa vai ? Hyviä noi leffatMä oon katellut conjuria ja valot päällä, tyyny silmillä, musiikit päällä...joo ja aattelin kanssa kohta mennä sänkyyn.
Joo ykkösosaa kattelen nyt, seuraavaks kakkonen.. tää ykkönen pelottavampiEkaa vai ? Hyviä noi leffat
Mä nukun paremmin kun juon illalla kahvia.Elä manaa siellä moisia.
Niin miekinMä nukun paremmin kun juon illalla kahvia.
Ihanaa vihdoinkin joku joka ymmärtää kahvin tärkeydestä jotainNiin miekin
Hyvää yötäöitä kaikille.
Öitäöitä kaikille.
Ilman kahvia ei voi olla mitäänIhanaa vihdoinkin joku joka ymmärtää kahvin tärkeydestä jotain
Ei niin, mutta meeppäs sanoon toi ravintoterapeutille joka väittää mun juovan liikaa kahvia niin että ruoasta saatu kalorimäärä jää liian pieneks niin hyvä ettei selkään annaIlman kahvia ei voi olla mitään
Kyllä sä nukut jos minä ja Kyöpsikin nukutaan, et vaan tiiä sitäMie en harmillisesti voi juoda kahvia iltamyöhään,kun ei sitten nuku yöllä
Pitää sitä syödä myösEi niin, mutta meeppäs sanoon toi ravintoterapeutille joka väittää mun juovan liikaa kahvia niin että ruoasta saatu kalorimäärä jää liian pieneks niin hyvä ettei selkään anna
Kyllä sä nukut jos minä ja Kyöpsikin nukutaan, et vaan tiiä sitä
Syönhän minä, en ehkä aina ihan riittävästi mutta kovasti yritän aenaePitää sitä syödä myös
Enpäs oon kokkeillu lopputulos oli että valvoin pitkälle yöhön,kun ei vaan saannu nukuttuaKyllä sä nukut jos minä ja Kyöpsikin nukutaan, et vaan tiiä sitä
Parempi yrittää vielä kovemmin *kaivelee piiskaa jo esille*Syönhän minä, en ehkä aina ihan riittävästi mutta kovasti yritän aenae
Höh, minkähänlaista litkua sää oikein mahdoit juuva kun teho oli noin vääräEnpäs oon kokkeillu lopputulos oli että valvoin pitkälle yöhön,kun ei vaan saannu nukuttua