Meillä syötiin tänään tacojaCajun maustettua kanaa, varhaiskaalisalaattia tillivinegretilla ja höyrytettyä kukkakaalia voinokareella. Örp . Hyvä ruoka, parempi mieli .
NamMeillä syötiin tänään tacoja
Juuri joinKohta voisi juoda sumpit
Sinä se vaihdat miehiä kuin sukkia.Se siitä sydämen kovettamisesta mistä eilen kirjoitin
Tapasin eilen kivan oloisen miehen ja vaihdettiin numerot. Kenties nähdään tänään
Meillä syötiin tänään tacoja
Pillua se vaan on vailla.Se siitä sydämen kovettamisesta mistä eilen kirjoitin
Tapasin eilen kivan oloisen miehen ja vaihdettiin numerot. Kenties nähdään tänään
Eipä saanut vaikka yö vietettiinkin yhdessä.Pillua se vaan on vailla.
Haistappa paska, en todellakaan. Tämä on toinen johon tänä vuonna olen tutustunut vaikka se ei sulle kuulukaan.Sinä se vaihdat miehiä kuin sukkia.
Hahaaaa ei tärkeintä.Pillu on aina tärkeintä mutta eihän pihtareilta ikinä saa niin pitää esittää.Eipä saanut vaikka yö vietettiinkin yhdessä.
muoks. se ei ole hänelle heti tärkeintä
Niinpä. Se on hyvä olla pihtari niin näkee kauanko miestä kiinnostaa toinenHahaaaa ei tärkeintä.Pillu on aina tärkeintä mutta eihän pihtareilta ikinä saa niin pitää esittää.
Mitä te sitä pillua säästätte ei se soutamalla kulu.Niinpä. Se on hyvä olla pihtari niin näkee kauanko miestä kiinnostaa toinen
Mitä se sulle kuuluu, jokainen tekee miten tekee.Mitä te sitä pillua säästätte ei se soutamalla kulu.
Lopeta jo. Teet itsestäsi idiootinMitä te sitä pillua säästätte ei se soutamalla kulu.
Uliuli.Lopeta jo. Teet itsestäsi idiootin
Mä kattoin säätiedotuksesta että siellä pitäis sataa vettä...nynne kaikki veet sataa sitten tänneTsadissa on paistanu aurinko aamusta asti
Lähetin kiusalla sen sinne.Mä kattoin säätiedotuksesta että siellä pitäis sataa vettä...nynne kaikki veet sataa sitten tänne