*laskee pikkuhousut puolitankoon ja pyllistää*Parempi yrittää vielä kovemmin *kaivelee piiskaa jo esille*
*laskee pikkuhousut puolitankoon ja pyllistää*Parempi yrittää vielä kovemmin *kaivelee piiskaa jo esille*
Täytyy olla jotain mukamas kahviaHöh, minkähänlaista litkua sää oikein mahdoit juuva kun teho oli noin väärä
Sitä mä just tässä surin, että ei taida Kais tietää mistä kaikesta jää paitsi nytTäytyy olla jotain mukamas kahvia
Juonut kyöpelin litkuja. Mitä lie antanut kaisille.Höh, minkähänlaista litkua sää oikein mahdoit juuva kun teho oli noin väärä
Ettei vain olisi joukossa muuan sininen pilleri, ne kun kuulema tehoavat myös naisiinJuonut kyöpelin litkuja. Mitä lie antanut kaisille.
Juonut kyöpelin litkuja. Mitä lie antanut kaisille.
Jotain äijäohjelmaa kattelit ja alkoi haluttamaan pimppaa?Katselin televiissiota ja alkoi haluttamaan pillua
Sitä ei tiedä vaikka olis laittanutkin.Ettei vain olisi joukossa muuan sininen pilleri, ne kun kuulema tehoavat myös naisiin
Ihmekkös se jos koko yön riekututtaa.Ettei vain olisi joukossa muuan sininen pilleri, ne kun kuulema tehoavat myös naisiin
MM-kisojaJotain äijäohjelmaa kattelit ja alkoi haluttamaan pimppaa?
Niinppä!!Ihmekkös se jos koko yön riekututtaa.
Yritähä syyä enemmänSyönhän minä, en ehkä aina ihan riittävästi mutta kovasti yritän aenae
Mie en litkua juo yööök litkukahvitHöh, minkähänlaista litkua sää oikein mahdoit juuva kun teho oli noin väärä
Sitten mä ymmärrän, onhan ne miesjuoksijoiden sukkahousut haaruksista varsin paljastavatMM-kisoja
Kyöpeli oo mittään antanuJuonut kyöpelin litkuja. Mitä lie antanut kaisille.
Kyöpeli oo mittään antanu
Oletko varma että ei ole tarjonnut mitään?Kyöpeli oo mittään antanu
Muistiki menny pieneltäKyöpeli oo mittään antanu
Öööö * miettii ja raapii päätä * enpä oo varmaOletko varma että ei ole tarjonnut mitään?
Muistiki menny pieneltä