soriiii emmä pahallaTällä hetkellä mua ei kiinnosta lopettaminen. En edes sanonut että lopetan.
soriiii emmä pahallaTällä hetkellä mua ei kiinnosta lopettaminen. En edes sanonut että lopetan.
No sori että sanoin. Mun mielestä ihmiset vaan aina keksii tekosyitä miksi ne ei voi just nyt lopettaa,aina on jotain että en mä nyt voi....Tällä hetkellä mua ei kiinnosta lopettaminen. En edes sanonut että lopetan.
lopetin 4 viikkoa sitten kerralla sen kummemmin miettimättä ja suunnittelematta.Ei se noin vaan mene. Sitä pitää haluta ja päättää lopettaa.
Tässä on muutenkin huolia niin en ala enää lopettamisesta stressata.
Mutta mä en ole nyt lopettamassa. Oikeesti mun elämä on tarpeeksi viturallaan.No sori että sanoin. Mun mielestä ihmiset vaan aina keksii tekosyitä miksi ne ei voi just nyt lopettaa,aina on jotain että en mä nyt voi....
Toisille se on helppoa.lopetin 4 viikkoa sitten kerralla sen kummemmin miettimättä ja suunnittelematta.
eikä ollu edes vaikeeta.
ja mullako ei sitte ole.Mutta mä en ole nyt lopettamassa. Oikeesti mun elämä on tarpeeksi viturallaan.
Mistä mie tiiän.ja mullako ei sitte ole.
En ole sanonut lopettamisesta mitään. Ellu aloitti.
mä tiedän. taas.Mistä mie tiiän.
Ja tupakkako siihen auttaa että se elämä on viturallaan?keuhkosyöpä siitä tulee,sit ei ole elämää enää sen jälkeen.Mutta mä en ole nyt lopettamassa. Oikeesti mun elämä on tarpeeksi viturallaan.
Jos tulee. Ja mitä väliä sillä enää on. Oletko itse tupakoinut koskaan? Mitä se on kun yrittää lopettaa?Ja tupakkako siihen auttaa että se elämä on viturallaan?keuhkosyöpä siitä tulee,sit ei ole elämää enää sen jälkeen.
http://www.solunetti.fi/fi/histologia/nenakuorikko_1/Ja tupakkako siihen auttaa että se elämä on viturallaan?keuhkosyöpä siitä tulee,sit ei ole elämää enää sen jälkeen.
Sun unelmien prinssi oottaa jollain nakkikioskilla ja kohta ratsastatte yhessä kohti auringonlaskua, molemmilla nortit suupielissä kärytenJospa se uni oli enne unta?
Ko unessa olin ostamassa tupakkia. Ja se jätkä häippäs sillä aikaa. Nyt tapaan sen jätkän kun haen tupakkia.
En ole edes maistanu,olen ollu fiksuJos tulee. Ja mitä väliä sillä enää on. Oletko itse tupakoinut koskaan? Mitä se on kun yrittää lopettaa?
Ymmärrän, tulee vielä päivä kun lopetan. Se ei ole tänään.En ole edes maistanu,olen ollu fiksu
En sanonutkaan että olis helppoa mutta olen nähnyt keuhkösyöpään kuolevan ihmisen ja se ei ollu kaunis näky
"Aksonit muodostavat synapseja aivojen hajukäämiin. Hajusolut ovat kaikista hermosoluista suojattomimpia. Ne ovet ainoita hermosoluja jotka jakutuvat myös syntymän jälkeen. " --luki kuvan alla.Mitäs tuo on?
On se.Ja kun sanoit että mitä väliä sillä enää on niin...sulla on poika.Eikö se ole syy lopettaa että poika saa pitää äidin elämässään niin kauan kun mahdollista.
Ok"Aksonit muodostavat synapseja aivojen hajukäämiin. Hajusolut ovat kaikista hermosoluista suojattomimpia. Ne ovet ainoita hermosoluja jotka jakutuvat myös syntymän jälkeen. " --luki kuvan alla.
Noni,näin mä vähän ajattelinkin että aika karua sanoa ettei mitään syytä,lapsi on lapsi oli se miten iso tahansa.On se.