The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ajattele niinpäin, et kipu on aina hapen puutosta:)
Ja kun tupakoi, ei saa riittävästi happea. Toki muutkin asiat vaikuttaa..
Katso tänne. Selkäkivunhan olet monesti maininnut täälläkin:

"Itse lisäsin ruokavaliooni reilusti kermaa syksyllä 2007 luettuani tätä sivustoa jonkin aikaa. Koska periaatteenani on ostaa aina luomua, kun se on mahdollista, ostin tietenkin Valion luomukermaa. Loppusyksystä minulle alkoi tulla selkäkipuja, jotka viittasivat selkärankareumaan. Sairaskertomus on monimutkainen, eikä liity aiheeseen. Monien koukeroiden ja tutkimusten jälkeen kivut lähtivät, enkä saanut reumadiagnoosia. Mutta prosessin aikana luin netistä paljon reumantyyppisistä sairauksista. Ne tuntuvat liittyvän suoliston hyvinvointiin. Ja karrageenilla on yhteyksiä suolistosairauksiin. Itse vaihdoin heti tiedon luettuani luomukerman kuohukermaan (enkä takaisin vaihda ennenkuin poistavat sen karrageenin siitä). Uskon, että tämä ruokavaliomuutos oli yksi tekijä selkäni parantumisessa.

En siis suosittele kenellekään Valion luomukermaa, vaikka muuten luomutuotteiden puolesta liputankin."
Nythän siinä ei ole sitä tulehdusta aiheuttavaa ainesta enää, kun niin moni on aikoinaan valittanut. Liian kauan kesti kuitenkin se...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä