Täälläkin on terassikeli. Lunta tupruttaa suoraan terassille.
*kehrää* Tulkaa Tinku ja softy päiväunille tänne, nukutaan lusikassa...väsyttää
ja näin kasvaa kissakuume..tollaset pienet pörröset ja ihan ihanat
Muutama muukin ketjulainen tuli mukana
Eiku ne onkin koiria No kasvaa se kissakuume siltikin!!! ja koirakuumeja näin kasvaa kissakuume..tollaset pienet pörröset ja ihan ihanat
Mä tuijotin pentuja että ei nuo näytä kissoilta.Eiku ne onkin koiria No kasvaa se kissakuume siltikin!!! ja koirakuume
Noi on koiriaja näin kasvaa kissakuume..tollaset pienet pörröset ja ihan ihanat
Mä tuijotin pentuja että ei nuo näytä kissoilta.
Mä.Huomasin.sen... *mutisee* testasin vaan huomaatteko tekinNoi on koiria
Nämä.Tässä.On.Kissoja.Mä.Huomasin.sen... *mutisee* testasin vaan huomaatteko tekin
awwww mullemullemullemullemulleNämä.Tässä.On.Kissoja.
No niiiin eli nythän sulla on mahtava tilaisuus lopettaa niiden paperipötköjen imeskely kokonaanTupakit loppu. Jos mä käyn hakee niin eksyn pahoille teille.
Ei se noin vaan mene. Sitä pitää haluta ja päättää lopettaa.No niiiin eli nythän sulla on mahtava tilaisuus lopettaa niiden paperipötköjen imeskely kokonaan
Voi suaPahoille teille meneminen johtuu yksinäisyydestä.
Tottahan tuo on.Ei se noin vaan mene. Sitä pitää haluta ja päättää lopettaa.
Tässä on muutenkin huolia niin en ala enää lopettamisesta stressata.
Nyt nainen selkärankaa siihen lopettamiseen.Ei se noin vaan mene. Sitä pitää haluta ja päättää lopettaa.
Tässä on muutenkin huolia niin en ala enää lopettamisesta stressata.
En ole sanonut lopettamisesta mitään. Ellu aloitti.Nyt nainen selkärankaa siihen lopettamiseen.
tääl on oltu neljä vuotta polttamatta. toki sähkökäärylettä immeskelllään mut 2 askia päivässä on jäänyt röökiä pois.Tupakit loppu. Jos mä käyn hakee niin eksyn pahoille teille.