Sama täälläkin. Pyykkikone hurisee jo täällä ja yhden keittiön kaapinkin ehdin jo uudelleen sorttaamaan .Huomenta!
Ei nukuta enää hippuakaan! Kävelin jo tontinkin ympäri ja löysin -ja popsin toki!- kourallisen metsämansikoita.
Sama täälläkin. Pyykkikone hurisee jo täällä ja yhden keittiön kaapinkin ehdin jo uudelleen sorttaamaan .Huomenta!
Ei nukuta enää hippuakaan! Kävelin jo tontinkin ympäri ja löysin -ja popsin toki!- kourallisen metsämansikoita.
Valvominen keskellä yötä on kylläHuomenta
Mua väsyttää. Valvoin yöllä kun en saanut unta.
Enhän minäkään mieti mitä sanonNo kato ku puhun usein ihan puuta heinää.
Jos olisin Algomana niin mun pitäis hiukan miettiä mitä sanon.
Eikö tuota olisi jonku mielestä saanut Tinkuliinilta kysyä
JaahaHuomenta
Mua väsyttää. Valvoin yöllä kun en saanut munaa.
Saat rauhassa palstailla samallaOlen jo meikussa, sain oman yksityishuoneen
AhaaOlen jo meikussa, sain oman yksityishuoneen
A-haLisää vaaleeta sotkua suupieliin
Huonosti tähdätty jos pitkin suupieliä meneeA-ha
----saattohoito siellä alkaa kai noinOlen jo meikussa, sain oman yksityishuoneen
Kaupalle voisi täälläkin hilpasta.Mä taidan vaikka kurkkimaan alennusmyyntejä kun vettä tulee taas taivaantäydeltä.
Lauantaina Nyt olen töissä.No, nyt ne kaikki hävis . Liekkö Softy jo kipassut sinne Majurin yksityishuoneeseen . Epäilyttävää .
----saattohoito siellä alkaa kai noin
Kai siihen joku syy on
Meillä oli lapsena usein tapana laittaa noita metsämansikoita heinänkorsiin, jostain kumman syystä ne maistu (muka) paremmilta aina sillai syötyinä Nykyään tuntuu että niistä on lähtenyt maku jotenki poisHuomenta!
No niin taas joo...kerrankin kun ne lokit ei kirkuis..Huomenta
Mua väsyttää. Valvoin yöllä kun en saanut unta.
Ja nyt sitten tulet teräs(mies)kuntoon siellä että pääset entistä ehompana takas Keravalle kiusaamaan naapurin sirpakoita leidejä, eikös joo? <3Olen jo meikussa, sain oman yksityishuoneen
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/laiva-upposi-mtv-nain-epailty-selitti-helsingin-koulujen-kadonneita-laitteita-6633344Mee jo saatana niskakiikkuun
Hyvä että muutkin näkee tuon hymiön samalla lailla kuin minä, pelästyin olevani ainoa pervo täälläA-ha
Hei toi on jopa sinulta todella kamalan julmaa...etkö voisi lopettaa tuollasta ilkeilyä?----saattohoito siellä alkaa kai noin
Kai siihen joku syy on
Eikös ne joskus nimenomaan suupieliin tähtää?Huonosti tähdätty jos pitkin suupieliä menee
Ei niitä yksitysihuoneita ilman vakavaa syytä saa. Ehkä ne tekevät elokuvaa siellä sille potilasyhdistykselle? Sekin olisi kyllä eettisesti väärin!Hei toi on jopa sinulta todella kamalan julmaa...etkö voisi lopettaa tuollasta ilkeilyä?