Eilen jo mietin kun ei näkynyt ketjussa.Niinpä
Jospa hää pian tulisi takaisin hölisemään
Eilen jo mietin kun ei näkynyt ketjussa.Niinpä
Ikävä on sitä pörisijääEilen jo mietin kun ei näkynyt ketjussa.
Jospa hää pian tulisi takaisin hölisemään
Hei, hyvä "vierailija".@epek, mistä tuo nimi hampurilainen oikeen tulee?
Hampuristako?
Niin mullakinIkävä on sitä pörisijää
Oi kiitos, kiitos.Hei, hyvä "vierailija".
Tutustutan tässä nyt Sinut sellaiseen ihmeelliseen maailmaan josta Sinulla ei ole ollut aikaisemmin edes hajuakaan.
Nyt se tulee..
Ole hyvä, ei tarvitse erikseen enään kiittää
Se vierailija on alakoomaHei, hyvä "vierailija".
Tutustutan tässä nyt Sinut sellaiseen ihmeelliseen maailmaan josta Sinulla ei ole ollut aikaisemmin edes hajuakaan.
Nyt se tulee..
Ole hyvä, ei tarvitse erikseen enään kiittää
Miteniin?Se vierailija on alakooma
Tiedät kuka olen, heti kun otan I pädin käteen.
Ookoo? No höh mä luulin että oisit alakooma, voithan sä toki olla yläkoomassakin, mistä mä tiiänTiedät kuka olen, heti kun otan I pädin käteen.
Se on Algoma.Ookoo? No höh mä luulin että oisit alakooma, voithan sä toki olla yläkoomassakin, mistä mä tiiän
No et et..se nimi vaan jäi jossain vaiheessa mieleen jostain.Se on Algoma.
Enhän minäkään koskaan, milloinkaan nimittele Sinua.
Mä kokeilin tänään jotain ihme öttiäisspraytä mikä karkottas ihankaikki itikoista punkkeihin...
Oikeastaan olen iloinen, että koet tuntevasi minut niin hyvin, että voit kutsua mua eri nimilläNo et et..se nimi vaan jäi jossain vaiheessa mieleen jostain.
Mutta aaaahhhaaaa sä siis oot al...goma!!!
Höpöhöpö mun tarkotus ole ketään _haukkua_. Algoma nimestä väänsi ihan jotkut muut nimen alakooma mulle jo aikoja sitten ja nyt pyysin sitä anteeksi, mitä muuta voisin ees tehä.Oikeastaan olen iloinen, että koet tuntevasi minut niin hyvin, että voit kutsua mua eri nimillä
Hauku vain ihan kuinka haluat.
Ei Sulla ole mitään anteeksi pyydettävää.Höpöhöpö mun tarkotus ole ketään _haukkua_. Algoma nimestä väänsi ihan jotkut muut nimen alakooma mulle jo aikoja sitten ja nyt pyysin sitä anteeksi, mitä muuta voisin ees tehä.
No kato ku puhun usein ihan puuta heinää.Miksei Algoma voi käyttää sitä nimeä vaan on vierailijana? Olis niin paljon selvempää.
Oookei....No kato ku puhun usein ihan puuta heinää.
Jos olisin Algomana niin mun pitäis hiukan miettiä mitä sanon.
Niissäkin on E407 ollut ennenvanhaan - mitälie nykyäänMeillä tahotaan päivälliseksi puuroa
Taijan käyä kaupasta hakemassa mehukeittoa kaveriksi, se laittaa joka haluaa..nyt en millään viittis ite tehdä soppaa...
Niissä on Eurooppa nelosta nyt.Niissäkin on E407 ollut ennenvanhaan - mitälie nykyään