Miehiä?Mutku mullon noita karvaisia lemmikkejä?
Vaikka kuinka olet päättänyt erakoitua ja perseillä elämän, niin aina joku naaras repii sut pois sieltä ihmisten ilmoille. Ihan vaan potkiaksesi sut takaisin sinne.Yks viisas nainen mulle aikanaan sanoi, että kukaan ei ole niin surullista kuin erakkorapu joka vetäytyy luolaansa, koska maailmassa on enemmän uhkia kuin naarasrapuja. Tai jotenkin noin. Et on vaan luolassaan koska ei uskalla lähteä sieltä pois.
Vaikka ei siellä viihtyiskään.
Koiria? Ne ei allergisoi niin pahasti kuin kissat.Ne on kumpikin ihan mahottomia pusukoneita ja sylivauvoja, siinä mitkään maskit auttais
Piipittikö täällä joku jotakin*pälyilee ympärilleen*Siis tottahan sä puhut mutta noi kaikki kolahtaa jonkun toisen kohalla ihan nappiin ja napakymppiin vaan ei mun kohalle kun oon päätökseni tehny ja sen takana seison.... koko pienellä pituuvellani...rohkeesti ja nenä pystyssä
Vaikka kuinka olet päättänyt erakoitua ja perseillä elämän, niin aina joku naaras repii sut pois sieltä ihmisten ilmoille. Ihan vaan potkiaksesi sut takaisin sinne.
Sen takia se luola pitää myös aidata.
kissa ja koiraKoiria? Ne ei allergisoi niin pahasti kuin kissat.
On nuita tilaisuuksia ollut ja tulee olemaan. Mut ei tuu muuta.Rakkaus voi yllättää jos antaa tilaisuuden.
Aina ei tiiä mitä elämä heittää eteen.
Voi vattu. Ei sitten.kissa ja koira
Yks viisas nainen mulle aikanaan sanoi, että kukaan ei ole niin surullista kuin erakkorapu joka vetäytyy luolaansa, koska maailmassa on enemmän uhkia kuin naarasrapuja. Tai jotenkin noin. Et on vaan luolassaan koska ei uskalla lähteä sieltä pois.
Vaikka ei siellä viihtyiskään.
Mä voin kertoa, että tommoinen tollopäätös pitää hyvin lyhyen aikaa.Siis tottahan sä puhut mutta noi kaikki kolahtaa jonkun toisen kohalla ihan nappiin ja napakymppiin vaan ei mun kohalle kun oon päätökseni tehny ja sen takana seison.... koko pienellä pituuvellani...rohkeesti ja nenä pystyssä
Miksei tulis muuta ?On nuita tilaisuuksia ollut ja tulee olemaan. Mut ei tuu muuta.
ja mä voin kertoa että kun päätän jotain sen myös pidän Emmä halua tulla satutetuks koko ajan, emmä halua että mun pitää olla varovainen siitä kuinka puhun/kirjotan ja mitä sanon ettei toinen suutu...mulle riittää jo, joten mä en enää ikinä uskalla päästää.ketään.ns.ihoni.alle.Mä voin kertoa, että tommoinen tollopäätös pitää hyvin lyhyen aikaa.
Hemmetistäkö minä tiedän missä Peppi tällä hetkellä on.
Mut mä tiedän, että hän on olemassa.
Mä en tiedä miltä hän näyttää.
On saattanut menettää voimansa.
Ja kultarahansa.
Ja punainen tukkakin saattaa olla haalistunut.
Mutta mä tiedän, että hän on olemassa. Löytämisensä ei välttämättä ole helppoa, mutta on vaivan arvoista.
Miksei tulis muuta ?
Entäs jos rakkaus vielä kolahtaa kohdalle kuha ei tajuttomaksi ihan
Höh enpä kyllä miekään aikoinaan olis uskonut,mutta tässä sitä ollaan jo 12 v oltu naimisissa
En usko siihen.
Mä olen ollut 10v. naimisissa. Mä en halunnut erota. Ei edes kysytty multa.Höh enpä kyllä miekään aikoinaan olis uskonut,mutta tässä sitä ollaan jo 12 v oltu naimisissa
Voitte tulla molemmat tänneVoi vattu. Ei sitten.