The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On se muuten luojan lykky(y) etten ennää koskaan *mumpsis mömpsis* voi tehä tämmöstä raparperipiirakkaa *namskis maiskis*.. kun en muista mistä sen ohjeen tempasin...

Ai ni. Sori:notworthy:...ei näemmä jääny tarjottavaksi asti:barefoot:
 
Yks viisas nainen mulle aikanaan sanoi, että kukaan ei ole niin surullista kuin erakkorapu joka vetäytyy luolaansa, koska maailmassa on enemmän uhkia kuin naarasrapuja. Tai jotenkin noin. Et on vaan luolassaan koska ei uskalla lähteä sieltä pois.
Vaikka ei siellä viihtyiskään.
Vaikka kuinka olet päättänyt erakoitua ja perseillä elämän, niin aina joku naaras repii sut pois sieltä ihmisten ilmoille. Ihan vaan potkiaksesi sut takaisin sinne.
Sen takia se luola pitää myös aidata.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Siis tottahan sä puhut mutta noi kaikki kolahtaa jonkun toisen kohalla ihan nappiin ja napakymppiin vaan ei mun kohalle kun oon päätökseni tehny ja sen takana seison.... koko pienellä pituuvellani:oops:...rohkeesti ja nenä pystyssä:oops:
Piipittikö täällä joku jotakin*pälyilee ympärilleen*
Jaa...se olikin toi astianpesukone (y)

Mistäs me puhuttiinkaan?*räpsytiräpsyti*:rolleyes::D
 
Eron heeetki ooon kauniiis....!:rolleyes:
Tässä tapauksessa helpottavakin teijen osalta :D

Mie hilpasen hommiin. Pyhäpäivän sötöstelyt on vielä tekemäti, vaatepyykkipesukin onnistui sössimättä (y):D




Ihunaa päivän jatkoa sinä ihana siellä :love:, muimui*huiskuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Siis tottahan sä puhut mutta noi kaikki kolahtaa jonkun toisen kohalla ihan nappiin ja napakymppiin vaan ei mun kohalle kun oon päätökseni tehny ja sen takana seison.... koko pienellä pituuvellani:oops:...rohkeesti ja nenä pystyssä:oops:
Mä voin kertoa, että tommoinen tollopäätös pitää hyvin lyhyen aikaa.

Hemmetistäkö minä tiedän missä Peppi tällä hetkellä on.
Mut mä tiedän, että hän on olemassa.
Mä en tiedä miltä hän näyttää.
On saattanut menettää voimansa.
Ja kultarahansa.
Ja punainen tukkakin saattaa olla haalistunut.

Mutta mä tiedän, että hän on olemassa. Löytämisensä ei välttämättä ole helppoa, mutta on vaivan arvoista.
 
Mä voin kertoa, että tommoinen tollopäätös pitää hyvin lyhyen aikaa.

Hemmetistäkö minä tiedän missä Peppi tällä hetkellä on.
Mut mä tiedän, että hän on olemassa.
Mä en tiedä miltä hän näyttää.
On saattanut menettää voimansa.
Ja kultarahansa.
Ja punainen tukkakin saattaa olla haalistunut.

Mutta mä tiedän, että hän on olemassa. Löytämisensä ei välttämättä ole helppoa, mutta on vaivan arvoista.
ja mä voin kertoa että kun päätän jotain sen myös pidän :) Emmä halua tulla satutetuks koko ajan, emmä halua että mun pitää olla varovainen siitä kuinka puhun/kirjotan ja mitä sanon ettei toinen suutu...mulle riittää jo, joten mä en enää ikinä uskalla päästää.ketään.ns.ihoni.alle.

Valitettavasti nyt on jonkun toisen vuoro itkee ja surra. Mä en siihen suostu enää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä