The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Awwww:love:...

..mulle tuli tähän kainaloinen:love:...ojentautui pitkin pituuttaan..."...mä vaan lötkähdän tässä..ja vaikka laitan silmät kiinni, niin vaan lepuutan niitä"...
:rolleyes::love:



Arvaas mitä tapahtu?
Mulla on tässä unikuville kannettava:love::D....
 
...ja sitten näemmäkuulema tuo yks bilehilehumppaaja keksi lähtee huudattaan tätä viisua volat kaakossa sitä miljuunatta kertaa: D

Eli kylläkyllä - täällä ollaan ihan niin lomaveiveissä kukin tavallaan :D:love:

 
Rimprenssa unikuvilla onnellisesti sängyssään:love:

Humppaaja lähti kans koisaamaan...kuulokkeet korvillaan " ..ihan vähän aikaa vaan vielä.." :D...kerjää tsekkauskäyntiä:rolleyes::love:


Ja yks haluu kattoo Nuijan ja Tosi Nuijan :D.....ihan pienesti veikkaan että täällä käy kohta toiset tirpanat:D...tosin :cautious:...sänkyynkantamiset kyllä jää välistä:barefoot:....
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Elena777
Huomenia!

Ja tuota noin, kukaan ei tietty oo edes hereillä, mutta, onko soveliasta pukeutua mustiin farkkutyylisiin housuihin kun mä en vaan usko tarkenevani mekossa tuolla? Lapsosten päättäjäistapahtumia koulussa siis ois paritkin.

Paita on toki "juhlava" ja korunkin ajattelin siihen laittaa roikkumaan.
 
Huomenia!

Ja tuota noin, kukaan ei tietty oo edes hereillä, mutta, onko soveliasta pukeutua mustiin farkkutyylisiin housuihin kun mä en vaan usko tarkenevani mekossa tuolla? Lapsosten päättäjäistapahtumia koulussa siis ois paritkin.

Paita on toki "juhlava" ja korunkin ajattelin siihen laittaa roikkumaan.
On soveliasta:), hyppää housuihis vaan.

En mäkään mihinkään mekkoon pukeudu vaan housut laitan ja jonkun puseronkin toki:D, se on vaiheessa mutta jahka tästä tämä aamuhässäkkä urkenee ja paniikkisäntäys alkaa niin varmaan mäkin oon loppujen lopuksi joissakin vaatteissa:D...! Suotavaa ainakin olis:oops:...

Mukavaa juhlapäivää sinnekin, nauti ja fiilistele ja ole ylpeä ja onnellinen lapsistasi :)...
 
Huomenia sullekin:)..
Itehän en oo vielä hereillä ollenkaan, ihan unitötteröinen mutta kohta on talossa kouhotusvöyhötystä ja säpinää...perhosia löytyy meikäläisestä jo, kuinka yllättävää :D

Ihanaa juhlapäivää kaikille pienillesuurille koululaisille :):love:. Kaikille valmistuville suuret onnittelut ja runsaasti myötätuulta tulevaisuuteen :):love:.
 
Huomenia!

Ja tuota noin, kukaan ei tietty oo edes hereillä, mutta, onko soveliasta pukeutua mustiin farkkutyylisiin housuihin kun mä en vaan usko tarkenevani mekossa tuolla? Lapsosten päättäjäistapahtumia koulussa siis ois paritkin.

Paita on toki "juhlava" ja korunkin ajattelin siihen laittaa roikkumaan.
Älä ny ihanainen viitti edes kysellä tyhmiä.

Asu on aina kantajastaan kiinni.
Ja vaikka mä pukeutuisin miten niin en mä koskaan näytä hyvältä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä