vierailija
Sataako lunta?Täälläkin puhaltaa ihan mukavasti
Sataako lunta?Täälläkin puhaltaa ihan mukavasti
Kiireinen mutta muuten ok.Oliko hankala päivä, Softy?
Onko selkä parantunut?Kiireinen mutta muuten ok.
...koetahan väistellä siellä sitten tuossa kamalassa kylmyydessä rantautuvia jäälohkareita...Kylmä on täälläkin, joku 20 astetta lämmintä.
Lähen tuonne järven rantaan talluselemaan.
Vai niin. Täällä on 5+.Kylmä on täälläkin, joku 20 astetta lämmintä.
Lähen tuonne järven rantaan talluselemaan.
Ei ole enää niin kipeä. Selkäsairaus ei koskaan parane. Se todettiin 30v. Voi pahentua iän myötä.Onko selkä parantunut?
Sataako lunta?
*halaaruttaan*....josko tuon ennuste ei sun kohdalla pitäiskään paikkaansa...Ei ole enää niin kipeä. Selkäsairaus ei koskaan parane. Se todettiin 30v. Voi pahentua iän myötä.
Järvessä ei ole ollut jäätä ainakaan kuukauteen, mutta vesi on kylmää aina...koetahan väistellä siellä sitten tuossa kamalassa kylmyydessä rantautuvia jäälohkareita...
Ei vais, siellä on kiva keli . Nautiskele happihyppelystäs
37v. se alkoi pahenemaan.*halaaruttaan*....josko tuon ennuste ei sun kohdalla pitäiskään paikkaansa...
...oli mulla tommonen aavistus, ettei siellä mitään jäitä ennää olekaan...kateellisena teikäläisen lämpöaallosta vaan menin sitten huonosti leukailemaan...my bad...Järvessä ei ole ollut jäätä ainakaan kuukauteen, mutta vesi on kylmää aina
Lake Superior.
Eka lauseesta en tykkää.37v. se alkoi pahenemaan.
Toivottavasti tästä ei pahene.
Täällä olis sille käyttöä.Puoli tuntia vielä niin pääsen syömään, alkoi jöpöttämään
Täällä olis sille käyttöä.
Joo, kuha sanoin. Vaikka ei oliskaan varattu niin olet liian kaukana.Makkara on varattu tyttöystävälle
Tos on semmottinen juttu, että meri on aava ja vuori on painava.Joo, kuha sanoin. Vaikka ei oliskaan varattu niin olet liian kaukana.
Mä haluan...kerro?Muuten.
Jos oot nähäny mun pikkusta nälkää, niin....
..sen vois vaikka kiepauttaa ympäri ja palauttaa tähän osotteeseen. Ois kiva juttu...
Ja ei. Et haluu tietää mitä oon tässä viime päivinä syöny.....
...en mie taija iletä...kun saan huudot ja piiskat ja kaikkee...nurkan oon jo paikallistanuMä haluan...kerro?