Voi pikkusta.Voi että, tirppa satutti itsensä. Oli ulkona leikkimässä ja mitä lie teki, mutta tuli sisälle itkien. Leikit kaverin kanssa päättyi meidän muksun kellahtamiseen nokkospuskaan. Ihanat nokkospolttamat selässä.
Viilentävä suihku, antihistamiini, kipulääke ja Pantysonia ihoon. Iskä lähti hakemaan herkkuja kaupasta. Tulee edes parempi mieli toiselle. Nyt katsotaan piirrettyä.
Eiks sokeriton ole hyvä?Just, mies kävi kaupassa ja toi askin sokerittomia pastilleja Lähti uudestaan kauppaan.
Ei, kun lapselle on luvattu herkkuja.Eiks sokeriton ole hyvä?
Ei sellanen ole pienen lapsen herkkua ja piti olla pipiherkkua.Eiks sokeriton ole hyvä?
Ai muksulle.Ei, kun lapselle on luvattu herkkuja.
Muuten ihan jees.
JuuEi sellanen ole pienen lapsen herkkua ja piti olla pipiherkkua.
Räkä maistuu vähän niinku suolalihalle
Sokerittomat tais jäädä mulleAi muksulle.
Mä otin ihan pienen pienet tirsat äsken...joten huomenta vaan *venyttelee*Piti nukkua päikkärit mutta on levoton olo.
No hyi hemmetti...tais mennä tämän päivän ruokahalut tuosta mielikuvastaRäkä maistuu vähän niinku suolalihalle
Veit mun unet.Mä otin ihan pienen pienet tirsat äsken...joten huomenta vaan *venyttelee*
Onko ollut täällä:Veit mun unet.
Joo ja maistui niin makialle että vien toisenkin kerranVeit mun unet.
Räkä on terveellistä.No hyi hemmetti...tais mennä tämän päivän ruokahalut tuosta mielikuvasta
Yök ei voi olla..hyi oksupöksy örfghRäkä on terveellistä.
Höh,ikävää. Halauksia.Voi että, tirppa satutti itsensä. Oli ulkona leikkimässä ja mitä lie teki, mutta tuli sisälle itkien. Leikit kaverin kanssa päättyi meidän muksun kellahtamiseen nokkospuskaan. Ihanat nokkospolttamat selässä.
Viilentävä suihku, antihistamiini, kipulääke ja Pantysonia ihoon. Iskä lähti hakemaan herkkuja kaupasta. Tulee edes parempi mieli toiselle. Nyt katsotaan piirrettyä.
Onhan siitä kai tehty tutkimuskin että on.Muistaisin lukeneeni.Yök ei voi olla..hyi oksupöksy örfgh