The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuten arvelinki, ei ollu muksun korvassa mitään ylimäärästä. Hyvässä kunnossa oli korvat kerranki. Ilmeisesti oli itte yrittäny putsailla korvia ja sohassu puikolla, vähän sitte tullu rupea. Ei siellä mittää metallia ollu.
Mä ku en luota noihin tk-lääkäreihin korvien suhteen. Meillä on yks ja sama korvalääkäri ollu muksun koko elinajan :) Välistä vaikee saaha aikaa sinne.
 
Kuten arvelinki, ei ollu muksun korvassa mitään ylimäärästä. Hyvässä kunnossa oli korvat kerranki. Ilmeisesti oli itte yrittäny putsailla korvia ja sohassu puikolla, vähän sitte tullu rupea. Ei siellä mittää metallia ollu.
Mä ku en luota noihin tk-lääkäreihin korvien suhteen. Meillä on yks ja sama korvalääkäri ollu muksun koko elinajan :) Välistä vaikee saaha aikaa sinne.
Hyvä juttu. Mun vanhempi poika aikanaan valitti korvaansa...oli kipeä ja oli kuin vettä olisi ollut koko ajan korvassa. Sitten kerran sanoin, että näytäs nyt sitä ja siellä oli ransalainen...tiedä miten pitkään oli ollut. Ajatuksissaan tunkenut sen vissiin sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä