The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

mitäs sinä olit aiemmin kirjoittanut jotain korvasta löytyneestä jutusta?
tuliko oksutauti vai oliko joku ohimenevä juttu?
Juuh, se tunne just.

Nuorimmaisen korvassa näky joku metallinen juttu, josta tk- lääkäri ei ollu varma. Korvapolille lähete. Meinas toki, että se vois olla vanaha putki, mutta ku sielä ei pitäs enää putkee olla. Huomenna sen näkee sitte.
 
Juuh, se tunne just.

Nuorimmaisen korvassa näky joku metallinen juttu, josta tk- lääkäri ei ollu varma. Korvapolille lähete. Meinas toki, että se vois olla vanaha putki, mutta ku sielä ei pitäs enää putkee olla. Huomenna sen näkee sitte.
Ai nii, nuorimmainen oksensi jälleen jajajaja aaargh. Mua sitte harmittaa, ku se tehosekotin votever sauvasekotin sano lopullisesti YYA-sopparin irti :(
jos sinne on jäänyt kuitenkin joku putkenpätkä
huomenna ole viisaampi :)

:hug:
 
Mun keskimmäisellä koteloitui putki korvaan, sitä ei tavallisella korvalampulla nähty, korva märki ja tytär söi kuurin toisensa perään, kunnes sai lähtteen korvapolille ja siellä lääkäri näki sen heti. Naps putki pois, ja se tulehduskierre / päättymätön tulehdus, jonka aikaan sai "vieras esine korvassa " päättyi siihen.
 
Mun keskimmäisellä koteloitui putki korvaan, sitä ei tavallisella korvalampulla nähty, korva märki ja tytär söi kuurin toisensa perään, kunnes sai lähtteen korvapolille ja siellä lääkäri näki sen heti. Naps putki pois, ja se tulehduskierre / päättymätön tulehdus, jonka aikaan sai "vieras esine korvassa " päättyi siihen.
Kas kun ei kellekään tullut mieleen tutkia, onko nuo sitten niin ylen harvinaisia?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mun keskimmäisellä koteloitui putki korvaan, sitä ei tavallisella korvalampulla nähty, korva märki ja tytär söi kuurin toisensa perään, kunnes sai lähtteen korvapolille ja siellä lääkäri näki sen heti. Naps putki pois, ja se tulehduskierre / päättymätön tulehdus, jonka aikaan sai "vieras esine korvassa " päättyi siihen.
Meillä tuo muksu on penisilliinille ja sulfalle allerginen, nii antibiootit pannassa, muutenkin. Säännöllisesti joutuu putsauttaan korvia korvalääkärillä, ku korvakäytävä hilseilee ja kerää sitte kertymiä korvaan tai koteloituu tms sinne. Korvakierrepotilas pienoiseni on :(
 
IhanaValo
Huomenta!

Ja ihan ekana tsempitykset TB:lle ja muksulle, jospa se korva-asia selviäis: /

Miun tarttee varmaan tänään soittaa itelleni aikaa tuonne arvauskeskukseen, en kestä tätä kurkkukipua enempää..mitä tuossa laskeskelin niin lähes viikko on kärsitty jonkinlaisista oireista.
100 muutakin asiaa muistettavana..äärgh.

Jaksaskohan kahvit keitellä..
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä