The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Määpä vedin pienenä ihan kirjaimellisesti herneen nenään, kuivatun sellasen. Se lähti aivastamalla ja halkesi komeasti. Toista puolikasta ei koskaan löydetty. Rip in peas.
 
Aries 78
Leukanivelet on sen verta hyvässä mallissa ilmankin ettei tartte (ahkera treeni auttaa :saint: ) ja pihviä oli eilen... :snotty:
Tämä voi kuullostaa hieman urbaanilta legendalta! Oulussa asustelin niin yhdellä Heini nimisellä tytöllä meni leuka sijoiltaan illanvieton aikana, siinä kun Oulun yliopistollisen sairaalan ensiavussa kun tilannetta selviteltiin niin hieman hävetti kertoa miksi kumppani on suu ammollaan ja miksi niin oli käynyt :saint::ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Iltapäivää.. :wave:

Sumpit vois pihistellä ja kauheesti tekis mieli herkkujaki syödä :p

Kaverin pitäis tänää tul poikkeemaan ja huomenna on onneks perjantai jo :)

Mä joskus pienenä tungin sinitarraa mun nenään, en muista miks ihmeessä, mutta kyl mä sit onneks sain sen pois :D
 
Tämä voi kuullostaa hieman urbaanilta legendalta! Oulussa asustelin niin yhdellä Heini nimisellä tytöllä meni leuka sijoiltaan illanvieton aikana, siinä kun Oulun yliopistollisen sairaalan ensiavussa kun tilannetta selviteltiin niin hieman hävetti kertoa miksi kumppani on suu ammollaan ja miksi niin oli käynyt :saint::ashamed:
moniko hoitsu pyysi salaa sulta puhelinnumeroa?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Huh huh mitä juttua taas..kohta saa lääkettä nassuun, toivon niin paljon että auttaa..meinaa oikeesti pää levitä jo näiden päivien takia ja tekis mieli katkasta kaula että kipu loppuis: /
 
Aries 78
  • Tykkää
Reactions: famipala
:wave:

minäpä täällä taas. Saanko mä lähteä jonnekkin Lapin perukoille vähäks aikaa...
Mua suorastaan V. Ituttaa mun elämä! Just kun kuvittelee et rupee olee helpompi hengittää niin paskat! Yöllä näin outoa unta tai ei se niin outo ollut mutta kummallinen. Töissä taas mietin kaikkea->itkua ja sitten kun tulin kotia ja menin kauppaan niin vanha tuttu jota en ole nähnyt muutamaan vuoteen tuli vastaan ja rupes kyselee kuulumisia.Ei siinä mitään mutta kun rupes kyselee exästä ja kerroin ettei olla yhessä oltu enää aikoihin niin johan se jakso ruveta utelee ja mutelee siinä et mikäs teille tuli ja ettekös te olleet just hankkineet sitä ja tätä ja miten te nyt niin jne jne:kieh: Sitten vielä lopuks et voi kyllä sä vielä jonkun löydät kun olet nuori. Just nyt kun tollaset ei mua lohduta sitten yhtään.

Huuh,että tällästä taas mulla. Kohta mua ei jaksa enää kukaan.

Muuten ihan ok.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä