The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pakko tulla väliin huutelemaan, että yksin saunominen on kyllä ihan parasta.

Silloin tällöin porukalla tai miehen kanssa kivaa, mutta pääsääntöisesti ihan parasta, kun saa yksin löylytellä, miettiä maailmaa ja itseään ja välillä pulahtaa uimaan.
 
On.
Sekä itsellä että muilla.
Oikeasti kevään tulon huomaa kyllä parhaiten miesten katseista :p
Joo...kävin kaupassa niin kauan kadoksissa ollut kauppamies eksyi samaan aikaan kauppaan mun kanssa ja tunki kassalla mun taakse ja kun pakkasin tavaroita niin tuli viereen pakkamaan omiaaan ja tunsin miten vahtas mua.Ja minä vaan yritin selviytyy äkkii pois kun oon ollu kipee ja vaikka ei sitä tänää huomannu että eilen vielä oksentelin sisuskalujani ulos.
 
Mää saunon yksin sillon kun saunon. No joo en oo saunonu elämäni aikana kun kahen miehen kanssa muutenkaan.Jos olen suhteessa niin voin saunoa sekä että.En koe tarvetta että pitäisi saunoa toisen kanssa että yksinkin voin mutta voin kyllä saunoa miehenkin kanssa jos se on oma.En harrasta edes mitään kaverisaunoja.
 
Jokaisella on omat mieltymykset saunan & saunaseuran suhteen :)

Miusta kiva nauttia saunan lämmöstä miehen kanssa ja mie voin hieroa miehen hartioita ja selkää,mies mun selkää & jalkoja
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Hitsi kun rupee taas pää särkemään,hakkaa tosta ohimolta.Oon kaks migge lääkettä jo popsinu tänää että jos nyt otan taas niin uskaltaako sitä yöllä sit jos tarvitsee.Toisaalta jos en nyt ota niin tää pahenee että lienee paras vaan ottaa ennekuin yltyy.Tällä viikolla on kyllä ollu yhtä sun toista vaivaa. Mulla on varmaan vastustuskyky laskenut aika paljon kun oon nykysin jatkuvasti kipee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä