vierailija
Kuka lienetkin, mutta tiedoksi muille, etten laita muuta tänään tähän ketjuun, saat solvata rauhassa.Voi kyynel! Ihanko yksin pitää saunastakin selviytyä.Yhyyyy!
Kuka lienetkin, mutta tiedoksi muille, etten laita muuta tänään tähän ketjuun, saat solvata rauhassa.Voi kyynel! Ihanko yksin pitää saunastakin selviytyä.Yhyyyy!
Halaus,oliko huono päivä ? Kyllä se siitä.Voi kyynel! Ihanko yksin pitää saunastakin selviytyä.Yhyyyy!
Niin onIltoi!
Mekin saunottiin kahdestaan. Ja se on kivempaa kuin yksin!
Taitaa ollaJoko on naisilla kevättä rinnoissa ja miehillä munaskuisissa?
On.Joko on naisilla kevättä rinnoissa ja miehillä munaskuisissa?
Joo...kävin kaupassa niin kauan kadoksissa ollut kauppamies eksyi samaan aikaan kauppaan mun kanssa ja tunki kassalla mun taakse ja kun pakkasin tavaroita niin tuli viereen pakkamaan omiaaan ja tunsin miten vahtas mua.Ja minä vaan yritin selviytyy äkkii pois kun oon ollu kipee ja vaikka ei sitä tänää huomannu että eilen vielä oksentelin sisuskalujani ulos.On.
Sekä itsellä että muilla.
Oikeasti kevään tulon huomaa kyllä parhaiten miesten katseista
Mää en tiedä pitäskö nyt tulla nälkä vai ei kun kattoo tota annosta...se on vähän samanlaista mitä eilen oksentelin ulos
Kylläpä valitsin taas huonon ajan käydä katsomassa kun ei täällä ketään ole. No,ehkä tulen seuraavan kerran toivottelemaan juhannukset.
Hyvää Juhannusta. Toivottavasti kuitenkin piipahdat täällä ennen sitä.Kylläpä valitsin taas huonon ajan käydä katsomassa kun ei täällä ketään ole. No,ehkä tulen seuraavan kerran toivottelemaan juhannukset.