The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahvia & pistaasijäätelöä :coffee:
Onneksi on vapaapäivä. On noi sormet ollu taas tosi kipeet & jäykät,nivelet arat ja toi toinen lonkka/ lantio ja kipu säteilee reiteen.
 
Vanahat ihimiset luettelee lääkkeensä javoivottelee vaivansa.
Et sinä kuulu heihin vielä.
Odota vuoroas, älä etuile jonosa!
Aha,no jäi kyllä osa lääkkeistä ja vaivoja luettelematta :unsure:o_O vanha en viellä oo mutta kipuja silti,välillä enemmän,välillä vähemmän,nyt on näköjään kipukausi menossa :cautious: mutta ehkä en sit enää tällä erää täällä kipujani valita
 
vierailija
Aha,no jäi kyllä osa lääkkeistä ja vaivoja luettelematta :unsure:o_O vanha en viellä oo mutta kipuja silti,välillä enemmän,välillä vähemmän,nyt on näköjään kipukausi menossa :cautious: mutta ehkä en sit enää tällä erää täällä kipujani valita
Puhuminen tutkitusti auttaa, että tänne vaan kaikki, mikä mieltä painaa. Ilkeilijät jätetään omaan arvoonsa (arvottomuuteensa).
 
vierailija
En halua näin nuorena. Lääkärin mielestä voin tehdä töitä. Enkä mä pääse eläkkeelle. Nykyään on tiukempaa. Pitää olla pää kainalossa.
Niin, ei sairauseläkkeelle meinaa päästä, vaikka kuolema kolkuttelisi ovella.

En tiedä, mitä työtä teet, mutta jos selkä rasittuu työssä, niin voinet harkita työpaikan tai alan vaihtoa (helppoa ei ole sekään). Voimia.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
*tilt* Raskaahko duunipäivä takana. Ja oli pirun kylmä tuuli!

Mutta enhän mä olen natsimutsi vaikka totesin ette 15-kesäisellä neitosella ole asia kolmensadankilsan ja suuressa kaupungissa tapahtuvan bussin/junanvaihdon päähän täysi-ikäisen mieshenkilön luokse pääsiäseksi -siitäkään huolimatta että mieshenkilön sisarpuoli olisi myös paikalla?

Jäbä ntoi lisäksi lähtemättömän huonon ensivaikutelman kun sen kerran vilaukselta näin ja kuulin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*tilt* Raskaahko duunipäivä takana. Ja oli pirun kylmä tuuli!

Mutta enhän mä olen natsimutsi vaikka totesin ette 15-kesäisellä neitosella ole asia kolmensadankilsan ja suuressa kaupungissa tapahtuvan bussin/junanvaihdon päähän täysi-ikäisen mieshenkilön luokse pääsiäseksi -siitäkään huolimatta että mieshenkilön sisarpuoli olisi myös paikalla?

Jäbä ntoi lisäksi lähtemättömän huonon ensivaikutelman kun sen kerran vilaukselta näin ja kuulin.
Halaus,et oo natsimutsi vaikka et päästä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
*tilt* Raskaahko duunipäivä takana. Ja oli pirun kylmä tuuli!

Mutta enhän mä olen natsimutsi vaikka totesin ette 15-kesäisellä neitosella ole asia kolmensadankilsan ja suuressa kaupungissa tapahtuvan bussin/junanvaihdon päähän täysi-ikäisen mieshenkilön luokse pääsiäseksi -siitäkään huolimatta että mieshenkilön sisarpuoli olisi myös paikalla?

Jäbä ntoi lisäksi lähtemättömän huonon ensivaikutelman kun sen kerran vilaukselta näin ja kuulin.
No et oo etes natsimutsia nähnytkään:). Oikein teit, olkoon tyttö nyt mitä mieltä tahansa. ..hoksaa itekin tuonnempana kyllä. Isosti rakastat ja välität :love:*halaan*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä