Kaunei unii!Nyt pitää koittaa uudestaan alkaa nukkumaan, hyvää illanjatkoa sinne Suomeen Ja kevättä ja krookuksia
Kaunei unii!Nyt pitää koittaa uudestaan alkaa nukkumaan, hyvää illanjatkoa sinne Suomeen Ja kevättä ja krookuksia
Kiitti*halaus ja puhallus*
Hyviä uniaNyt pitää koittaa uudestaan alkaa nukkumaan, hyvää illanjatkoa sinne Suomeen Ja kevättä ja krookuksia
Lentokenttä on toinen paikka.Joo. Niin ajattelinkin. Käyn ensi viikolla. Pankki ei ole lähellä.
Ihunia unikuvia Myttynen*pus*Nyt pitää koittaa uudestaan alkaa nukkumaan, hyvää illanjatkoa sinne Suomeen Ja kevättä ja krookuksia
Cad euroksi. Lentokenttä on liian kaukana.Lentokenttä on toinen paikka.
Mitä valuuttaa Sä vaihdat, jos saan kysyä?
,! Ihan tosi, mulla on myös joskus Kanatan taaloja lompsassa!Cad euroksi. Lentokenttä on liian kaukana.
Katos vaan.,! Ihan tosi, mulla on myös joskus Kanatan taaloja lompsassa!
Taijampa lähtiä vaihtamaan niitä euroiksi, ja ostan sitte vaikka kossua.Katos vaan.
Ei niin mitn hajua. Kaitpa tuo sitten on semmonen pikkusievänen ämpärii..sankoon menevä . Kätevältähän tuommonen kuulostaa kun kauemmin mietti, saa varmaan ne ylimmäisetkin omput helposti eikä tartte mennä kiipeilemään puuhun....Millainen on pilariomenapuu? Netin mukaan ei vie paljon tilaa ja kasvaa vaikka sangossa.
no se on ollut sitten kohtalokasta karaokeilua!Päivää kettinkiin.
Uskokaa tai älkää mutta mulla on yhdet kalsarit hukassa!
Miten voi olla mahdollista, että mies kadottaa kalsarinsa vain ja ainoastaan laulaessaan karaåkea?
Onko se taitoa vai tyhmyyttä?
Aika hyvinPäivää kettinkiin.
Miten voi olla mahdollista, että mies kadottaa kalsarinsa vain ja ainoastaan laulaessaan karaåkea?
Joku repi sun pelihousut?Päivää kettinkiin.
Huomenta. Sama täällä. Pääsen puolen päivän aikaan. On lyhennys ja ylityötunteja.Huomenta tänään lyhyempi työpäivä ja kauppaan ajoissa. Kiva pieni breikki Pääsiäisen ansiosta.