Ai niinjuu!
Tää päivä meni muuten häläpäti hämmää- korvamatosen kanssa....
..olikin sitkeetä tavaraa, vasta nyt voin jopa sanoa sen ääneen ilman että...no joo, höpöhöpö, jää kyllä soimaan yhä, kiitosta vaan
Mä olen pikkupunkkusessa
..niinku silleen ikäänkuin samaa juttuu, mutta eri kielellä tai jotain, juu nou....en oo muuten pikkusissa siidereissä vaan sitruunateessä...
Mä olen ihan kuule *hik*..kuulekshä...ihan pikkarill..piikkiriikk...pikkupunkkusessah
Kisuuu nyt mun päässä soi koko ajan että ''itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla...''ja se on yksinomaan sun syytäsi nainen
..ja niinku ettäkö mitenkäkö nyt mun syytä voipi olla tommonen..mittään oo tehenynnä ku nurkasta vaan peiton alta huuellu nätisti...Kisuuu nyt mun päässä soi koko ajan että ''itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla...''ja se on yksinomaan sun syytäsi nainen
Pikkusen haisee liioittelulle nytten kuule kisuli siellä
..ja niinku ettäkö mitenkäkö nyt mun syytä voipi olla tommonen..mittään oo tehenynnä ku nurkasta vaan peiton alta huuellu nätisti hävyttömiä ja laittanu musalinkkejä pervobiiseihin...
...niih..kun mikälie kurkkukipunen...tämmönen pöwwöllinen potilas vaan*nostelee valuvia villasukkiaan*..kiitosPikkusen haisee kyllä aika sitruunaiselle nytten kuule kisuli siellä
..kurkkuko kipeenä*huolehtii ja paijaa*..Sie se oot kanssa yhen sortin ihuna potilas