vierailija
Jos Sulla on se ikä?Kävin ulkona. Ei auttanut. Taas kuumuus iskee.
Jos Sulla on se ikä?Kävin ulkona. Ei auttanut. Taas kuumuus iskee.
Jos jaksaisin, kaivaisin semmoisen tassulla mojovasti poskeen läppäisevän kissan kuvan jostain. Mutta kun nukutushommat menossa ja yhdellä kädellä kirjoittaa, niin nyt sinun täytyy vain tyytyä kuvittelemaan sellainen läppäisy.Noup, ei ole..
Mummotauti.Kävin ulkona. Ei auttanut. Taas kuumuus iskee.
Pusero pois vaan , helpottaa hetiKävin ulkona. Ei auttanut. Taas kuumuus iskee.
Tai tulee vielä kuumempi...Pusero pois vaan , helpottaa heti
Mulla on kans villasukat, punaraitaset...vilukissa vai..että se on puishuono...muttaku mie viipotan villasukissa alvariinsa ja joka paikassa...minkäs voin että varpaat on kylmäset, mutta joku muu paikka ei oo...
Ja*kiemurtelen*...tolleen nätisti nyt kutenkaan tartte sanoa..kiitos*niiata niksautan*
Tämmönen oli mielessäsi kuiten..Jos jaksaisin, kaivaisin semmoisen tassulla mojovasti poskeen läppäisevän kissan kuvan jostain. Mutta kun nukutushommat menossa ja yhdellä kädellä kirjoittaa, niin nyt sinun täytyy vain tyytyä kuvittelemaan sellainen läppäisy.
Mau
..no niinhän siinä kyllä käy mutta... sitten pitää ottaa cooleri kainaloon ja leikkiä jääpaloilla....Tai tulee vielä kuumempi...
No juuri tällainen!Tämmönen oli mielessäsi kuiten..
En oo ehtiny mitään tekemähän, en etes musaa linkittämään...hyvänen aika mitä täällä tapahtuu
Se on tää kevätaika, kun kiima rupee nuorilla hyrräämäänhyvänen aika mitä täällä tapahtuu
Sua jännittääKävin ulkona. Ei auttanut. Taas kuumuus iskee.
Pusero pois vaan ja tissit tiskiin , helpottaa heti
Niin justiinsa Justiina..ihmetellään yhessä ja paheksutaan niin että banjot soi!!!!hyvänen aika mitä täällä tapahtuu
Paheksun...Se on tää kevätaika, kun mulla rupee kiima hyrräämään
mää sulle tissit näyt..eikäkö koeta nyt niiten omies kanssa siellä olla..jotenki*pärrää*
Se on vähennettävä vaatteitaKävin ulkona. Ei auttanut. Taas kuumuus iskee.
Mie luvin että minulla on turvasana että on jottain sm- juttui
Kaikkien todistajien läsnäollessa todistan että tämä oli lupaus!!mää sulle tissit näyt..eikäkö koeta nyt niiten omies kanssa siellä olla..jotenki*pärrää*
*ufopääkkönen*Kaikkien todistajien läsnäollessa todistan että tämä oli lupaus!!