hyvähän se on rentoutuakin välilläPitäis tieten mennä itekkin nukkumaan että jaksaa heti aamusta lähteä autoa rassaamaan. Voihan se olla että suuntaan viikonlopuksi johonkin rentoutumaan ja jättämään tämän viikon taakse..
hyvähän se on rentoutuakin välilläPitäis tieten mennä itekkin nukkumaan että jaksaa heti aamusta lähteä autoa rassaamaan. Voihan se olla että suuntaan viikonlopuksi johonkin rentoutumaan ja jättämään tämän viikon taakse..
Mikä on diagnoosi autolle?Pitäis tieten mennä itekkin nukkumaan että jaksaa heti aamusta lähteä autoa rassaamaan. Voihan se olla että suuntaan viikonlopuksi johonkin rentoutumaan ja jättämään tämän viikon taakse..
Nesteet jäi kaupan pihalle..Mikä on diagnoosi autolle?
Oho... Mites se nyt sillai?Nesteet jäi kaupan pihalle..
mä voin tulla hiukka myöhemminNyt nukkumaan..katoin sitten nauhalta niin turhan leffan, kaikkee sitä tuleekin nauhoteltua..kunnon aivot-narikkaan-hömppää.
Öitä ja kauniita unia kaikille! Viekkuun saapi kömpiä jos tääl viel semmosii harrastetaan
öitä =)Kiraffi lähtee kanssa nukkumaan, josko huomenna sitten taas poikkeisin täällä. Öitä!
Epäilen että jokin liitäntä petti, päivällä osui jääpaukkuun maantiellä ja ikävästi kolahteli keulan puolella.Oho... Mites se nyt sillai?
Ja mä en ole laittanut edes omaani lämmitykseen ja aamulla huonolla tuurilla - 20 pakkasta. No, en jaksa enää mennä laittamaan. Saa luvan lähteä...
Mutta tiedätkö, mikä autolle tuli?
Mä lähden nyt nukkumaan, mutta vastaa vaan, jos suinkin viitsit, mua kiinnostaa. Luen aamulla.
Hyvät yöt kaikille !
Eikä nyt ole edes täysikuu?Pitäskö nukkua? Ei oikee nukuttas, vaikka 9h työpäivä takana.
Ei ole ei.Eikä nyt ole edes täysikuu?
Huomenta :wave:
Ja NAISILLE:
Hyvää naistenpäivää!
Olisit laittanut vaan. Mutta sinkulla se on vähän vaikea toteuttaa.Hyvää naistenpäivää...ajattelin kyllä naiskentelupäivää mutta en sitten kehdannut sitä vain laittaa oon niin siviä
naiskentelupäivää :saint:Hyvää naistenpäivää...ajattelin kyllä naiskentelupäivää mutta en sitten kehdannut sitä vain laittaa oon niin siviä