The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Nyt nukkumaan..katoin sitten nauhalta niin turhan leffan, kaikkee sitä tuleekin nauhoteltua..kunnon aivot-narikkaan-hömppää.
Öitä ja kauniita unia kaikille! Viekkuun saapi kömpiä jos tääl viel semmosii harrastetaan :)
 
Nesteet jäi kaupan pihalle..
Oho... Mites se nyt sillai? :eek:
Ja mä en ole laittanut edes omaani lämmitykseen ja aamulla huonolla tuurilla - 20 pakkasta. No, en jaksa enää mennä laittamaan. Saa luvan lähteä...
Mutta tiedätkö, mikä autolle tuli?

Mä lähden nyt nukkumaan, mutta vastaa vaan, jos suinkin viitsit, mua kiinnostaa. Luen aamulla.

Hyvät yöt kaikille !
 
Aries 78
Oho... Mites se nyt sillai? :eek:
Ja mä en ole laittanut edes omaani lämmitykseen ja aamulla huonolla tuurilla - 20 pakkasta. No, en jaksa enää mennä laittamaan. Saa luvan lähteä...
Mutta tiedätkö, mikä autolle tuli?

Mä lähden nyt nukkumaan, mutta vastaa vaan, jos suinkin viitsit, mua kiinnostaa. Luen aamulla.

Hyvät yöt kaikille !
Epäilen että jokin liitäntä petti, päivällä osui jääpaukkuun maantiellä ja ikävästi kolahteli keulan puolella.
 
Aries 78
Kaverille neuvon skypen asentamista puhelimen kautta, kysyin että mitä nettiselainta hän käyttää kun ladatut tiedostot ei meinaa löytyä että jos se selaimen kautta hakis? Tuumi vain että hänellä on vain tuo googlen nettisivu mikä ensimmäisenä aukeaa :)
 
kahvikirahvi
Terse. Kiva herätä pirteenä silleen 6.30. For no reason. Paitsi pp. Olis pitäny jäädä nukkumaan kun se tuli kiltisti alas ja laitto itelleen muumit pyörimään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä