The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihana ilma :love: Hymyilyttänyt koko päivän, on niin hyvä olo kun arska paistaa ja jäät sulaa teiltä ja tantereilta:love:

Asioita hoideltu ja papereita hommailtu, nyt kun posti vaan ei mokaa niin alkaa homma kulkemaan taas oikeeseen suuntaan :barefoot:

Jotenkin sitä vaan alkaa luottamaan taas että ehkä se elämä kuitenkin voittaa ja vois olla taas onnellinen :love::love:
:love::love: Varmasti :):love:
 
Ihana ilma :love: Hymyilyttänyt koko päivän, on niin hyvä olo kun arska paistaa ja jäät sulaa teiltä ja tantereilta:love:

Asioita hoideltu ja papereita hommailtu, nyt kun posti vaan ei mokaa niin alkaa homma kulkemaan taas oikeeseen suuntaan :barefoot:

Jotenkin sitä vaan alkaa luottamaan taas että ehkä se elämä kuitenkin voittaa ja vois olla taas nakunakin :love::love:
(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Ihana ilma :love: Hymyilyttänyt koko päivän, on niin hyvä olo kun arska paistaa ja jäät sulaa teiltä ja tantereilta:love:

Asioita hoideltu ja papereita hommailtu, nyt kun posti vaan ei mokaa niin alkaa homma kulkemaan taas oikeeseen suuntaan :barefoot:

Jotenkin sitä vaan alkaa luottamaan taas että ehkä se elämä kuitenkin voittaa ja vois olla taas onnellinen :love::love:
Oletko sinä työtön?
 
Kevät on tulossa hirmuvauhtia, se oli viikonlopulla jo tuossa Ameriikan itärannikolla tulossa.
Kyllä mä tiedän mistä Sinä tunnistat minut.
Se on tuo yksi sana pääasiassa.
No eiks oo hienoo kun tulee kevät/kesä? :)
Emmä osaa selittää mikä sut paljastaa sieltä harmauden keskeltä mutta ei se mihinkään yhteen tai kahteen sanaan liity...:barefoot:
 
Minne AK on kadonnut?:eek::unsure:
Kukas mua muka ikävöis?

Olin päivällä hoitamassa kannatettavia asioita.
Ilmaiskirjasaaliina tänään:
Ingrid Bergmanin muistelmat
Puzo - Narrit kuolevat
Arimo Raeste - Tyyppejä
Loos - Herrat pitävät vaaleaveriköistä mutta naivat tummaverisiä

Nii ja sit oli pikkusysterin kanssa vissiin tunnin! puhelu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mutta ei kirjoittele enää palstalle oikeastaan lainkaan :( Ymmärrän kyllä miksi kun saa aina paskasateen niskaansa vaikka kirjoittaisi huomenet.(n)
Noin niinku henkilökohtaisesti en piittaa pätkääkään. Mulla on takapuolessa peikon nahka ja Tolkienin (Panu Pekkasen) sanoin; "Jos potkit niin särjet sinä saappaittes kärjet".

Mut noin muutoin mä en myöskään viihdy paikoissa joissa on liikaa ikävää ilmapiiriä tai muita keskustelunaiheita ei ole tarjolla kuin vajaamielistä mamumölinää.
 
vierailija
Noin niinku henkilökohtaisesti en piittaa pätkääkään. Mulla on takapuolessa peikon nahka ja Tolkienin (Panu Pekkasen) sanoin; "Jos potkit niin särjet sinä saappaittes kärjet".

Mut noin muutoin mä en myöskään viihdy paikoissa joissa on liikaa ikävää ilmapiiriä tai muita keskustelunaiheita ei ole tarjolla kuin vajaamielistä mamumölinää.
Kenen takia ketjun ilmapiiri on ikävä?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä