KiitosNo ku oot tuommonen mukavan sutjakka nainen.
Ei kai se mun vika oo?
Viienkympin villitys alkoi.Pitäskö sun softy antaa Majurille vähän äkkimakeeta perskannikoille jollain piiskalla kun se tolleen kronklailee taas..sehän on ihan villiintynyt ja täysin kontrolloimaton tänään
Mä kuulin koulussa aina kauhutarinoita lihapiirakoista minkä sisältä oli löydetty millon hiirenkorva millon sen häntä ja millon kokonainen hiiri/päästäinen enkä oo voinut syödä sitten ala-asteen lihapiirakoita lainkaanLihis 2 nakilla.
HöhMä kuulin koulussa aina kauhutarinoita lihapiirakoista minkä sisältä oli löydetty millon hiirenkorva millon sen häntä ja millon kokonainen hiiri/päästäinen enkä oo voinut syödä sitten ala-asteen lihapiirakoita lainkaan
Nääh...mä söin iltapalaks salaattia missä oli mm. tonnikalaa, vihreitä oliiveja, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, fetaa, sipulia jne..
Vihreä oliivi mustaksi niin on hyvä.Nääh...mä söin iltapalaks salaattia missä oli mm. tonnikalaa, vihreitä oliiveja, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, fetaa, sipulia jne..
Ei ei ei....ei vihreää sen olla pittää!Vihreä oliivi mustaksi niin on hyvä.
No hyyyyiii, yrjöpurjo!!!Mä kuulin koulussa aina kauhutarinoita lihapiirakoista minkä sisältä oli löydetty millon hiirenkorva millon sen häntä ja millon kokonainen hiiri/päästäinen enkä oo voinut syödä sitten ala-asteen lihapiirakoita lainkaan
Mun mielestä vihreissä oliiveissa on enempi makua . Mutta kyllä mä mustiakin oliiveita syön vaikkeivät olekaan niitä parhaita.Vihreä oliivi mustaksi niin on hyvä.
Kannattaa tehdä lihikset itseMä kuulin koulussa aina kauhutarinoita lihapiirakoista minkä sisältä oli löydetty millon hiirenkorva millon sen häntä ja millon kokonainen hiiri/päästäinen enkä oo voinut syödä sitten ala-asteen lihapiirakoita lainkaan
Mihinkäs hiivattiin sun nälkäs sillai on karannunna? Taitaa olla samalla karkureissulla mun nälkäni kanssa...on siinä kanssa pari, oikein Thelma ja LouiseNo hyyyyiii, yrjöpurjo!!!
Ja just kun meinasin tulla hihkumaan että taidankin ottaa iltapalaa, niin onnekspa ei tarviikaan...
..enkä sano sanaakaan siitä että mun nälkä on hävinnyt totaalisesti jo useamman päivän ajaksi jonnekin puiskauaks*lampsii suosiolla nurkkaan..heti kun on putsinut keittiön*
emmää kun ne on niin rasvasia muutenkin....ja se pelkkä haju ällöttääKannattaa tehdä lihikset itse
Panin minäkin kerran muutamanlaisen piirakan väliin muutamanlaisen nakin.Mä kuulin koulussa aina kauhutarinoita lihapiirakoista minkä sisältä oli löydetty millon hiirenkorva millon sen häntä ja millon kokonainen hiiri/päästäinen enkä oo voinut syödä sitten ala-asteen lihapiirakoita lainkaan
Varmaan sille mun nälällekin tuli taas joku tuuliviirimurkkukausi tai jotain..ellei sitten tosissaan lyöny hynttyitä yhteen sun nälkäs kanssa ja ovat kikattelemassa yhteishepuleissansa jossakin mutkan takana moisesta kimppadiilistä!Mihinkäs hiivattiin sun nälkäs sillai on karannunna? Taitaa olla samalla karkureissulla mun nälkäni kanssa...on siinä kanssa pari, oikein Thelma ja Louise
Mä oon vaan sinnikkäästi yrittänyt syödä vaikkei mikään maistu houkuttelevalta
Ne meni Softylle kyläänVarmaan sille mun nälällekin tuli taas joku tuuliviirimurkkukausi tai jotain..ellei sitten tosissaan lyöny hynttyitä yhteen sun nälkäs kanssa ja ovat kikattelemassa yhteishepuleissansa jossakin mutkan takana moisesta kimppadiilistä!
Joo, ei maistu, ei ole ruokahalua ja rytmitkin päin vimpulavampuloita. Mutta väkisin vaan jotain edes pienesti...