The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hittolainen, en malta odottaa aattoa!!! Pääsee pimputtelemaan.
Meillä on yleensä ollut piano, mutta heivattiin se viimemuutossa.

Nyt ostettiin joululahjaks kaikille sähköpiano, lapset varmasti tykkää, mutta mamma vissiin eniten=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27699672:
Pikku-ukko lähtis sit tänään viettää isänsä kanssa viikonloppua. Ai ku mun tuleekin ikävä tääs tota uhmakasta pikku jätkää.

Pitäis siivota ja pestä pyykkiä,mutku mä en millään jaksais alottaa. Inspis ei oo ihan kohdillaan.
:hug:
Meilläkin vanhin menee äidilleen:|
Kissanpentua haetaan vissiin sitten tänä viikendinä=) On kiva ylläri tytölle kun tulee takasin kotia:)
 
Sangria
Hittolainen, en malta odottaa aattoa!!! Pääsee pimputtelemaan.
Meillä on yleensä ollut piano, mutta heivattiin se viimemuutossa.

Nyt ostettiin joululahjaks kaikille sähköpiano, lapset varmasti tykkää, mutta mamma vissiin eniten=)
oi, mä oon haaveillu sellaisesta, oon käyny joskus tunneillakin soittelemassa :) tosin unohtunut jo kaikki jutut et vois naapurit kärsiä vähän kun rupeisin pimputtelemaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
IhanaValo
Mie siivosin jo eilen niin jospa tänään ei tarviis..torttuja meinasin väsätä taas tässä joku päivä, kuhan jaksan. Nyt vaan on hirvee nälkä jo, onneks mies taikoo jotain ruokaa tuol :p kun kerrankin sattuu kotona olemaan ruuanlaittoaikaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
oi, mä oon haaveillu sellaisesta, oon käyny joskus tunneillakin soittelemassa :) tosin unohtunut jo kaikki jutut et vois naapurit kärsiä vähän kun rupeisin pimputtelemaan :D
Ihanaa! Saahan siihen kuulokkeet:D

Mä kävin joskus ihan skidinä tunneilla, ja ihan vähän aikaa, halusin oppia sitten myöhemmin soittamaan joten sinnikkäästi opettelin itse. En mikään mestarisoittaja ole, jotain muuta kuitenki kun ukkonooaa:D
 
Sangria
Ihanaa! Saahan siihen kuulokkeet:D

Mä kävin joskus ihan skidinä tunneilla, ja ihan vähän aikaa, halusin oppia sitten myöhemmin soittamaan joten sinnikkäästi opettelin itse. En mikään mestarisoittaja ole, jotain muuta kuitenki kun ukkonooaa:D
nii joo kuulokkeet ehdottomasti, lentäis muuten koko soitin mäkeen kun kukaan jaksa kuunnella :Dmult saattais just ja just taittua toi ukkonnooa :D soitin joskus tosi hyvin ja harmittaa kun ei ossaa enää, tokihan vois opetella uudestaan myös..jos vaan tajuais niistä nuoteista jotain :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
nii joo kuulokkeet ehdottomasti, lentäis muuten koko soitin mäkeen kun kukaan jaksa kuunnella :Dmult saattais just ja just taittua toi ukkonnooa :D soitin joskus tosi hyvin ja harmittaa kun ei ossaa enää, tokihan vois opetella uudestaan myös..jos vaan tajuais niistä nuoteista jotain :D
Äkkiä sen oppii taas, ei muutaku kauppaan pimputinta hakemaan:D Perustetaan palstaorkku:D
 
joo, kyl ne jaksaa vääntää :D heität nyt jonkun kuvan äkkiä ni kirkain kruunu kuuluu jälleen sulle :p :D
Ajattelin kyllä ottaa ennen ja jälkeen kuvan polvesta, mulla on niin ihana polvi ja kohta siihen tulee joku stnan rupi, kun leikattu:D En kestä:D
en vaan tiedä mitä polvelle pukisin, pitkälahkeiset vai lyhytlahkeiset housut, tai ehkä jopa hameen tai mekon:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä