Kulta mussukka:kiss:pakollinen aamutervehdys:wave:
muru :kiss:Kulta mussukka:kiss:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27699672:Pikku-ukko lähtis sit tänään viettää isänsä kanssa viikonloppua. Ai ku mun tuleekin ikävä tääs tota uhmakasta pikku jätkää.
Pitäis siivota ja pestä pyykkiä,mutku mä en millään jaksais alottaa. Inspis ei oo ihan kohdillaan.
oi, mä oon haaveillu sellaisesta, oon käyny joskus tunneillakin soittelemassa tosin unohtunut jo kaikki jutut et vois naapurit kärsiä vähän kun rupeisin pimputtelemaanHittolainen, en malta odottaa aattoa!!! Pääsee pimputtelemaan.
Meillä on yleensä ollut piano, mutta heivattiin se viimemuutossa.
Nyt ostettiin joululahjaks kaikille sähköpiano, lapset varmasti tykkää, mutta mamma vissiin eniten=)
Ihanaa! Saahan siihen kuulokkeetoi, mä oon haaveillu sellaisesta, oon käyny joskus tunneillakin soittelemassa tosin unohtunut jo kaikki jutut et vois naapurit kärsiä vähän kun rupeisin pimputtelemaan
Joku haluaa siivota tän ketjun seksi-osioon. Aikamoista p*rnoa koko ketju täynnä, hyi teitä. .laugh:
Teitä on siis pakko kouluttaa hyveellisemmiksi.
nii joo kuulokkeet ehdottomasti, lentäis muuten koko soitin mäkeen kun kukaan jaksa kuunnella mult saattais just ja just taittua toi ukkonnooa soitin joskus tosi hyvin ja harmittaa kun ei ossaa enää, tokihan vois opetella uudestaan myös..jos vaan tajuais niistä nuoteista jotainIhanaa! Saahan siihen kuulokkeet
Mä kävin joskus ihan skidinä tunneilla, ja ihan vähän aikaa, halusin oppia sitten myöhemmin soittamaan joten sinnikkäästi opettelin itse. En mikään mestarisoittaja ole, jotain muuta kuitenki kun ukkonooaa
Äkkiä sen oppii taas, ei muutaku kauppaan pimputinta hakemaan Perustetaan palstaorkkunii joo kuulokkeet ehdottomasti, lentäis muuten koko soitin mäkeen kun kukaan jaksa kuunnella mult saattais just ja just taittua toi ukkonnooa soitin joskus tosi hyvin ja harmittaa kun ei ossaa enää, tokihan vois opetella uudestaan myös..jos vaan tajuais niistä nuoteista jotain
joo perustetaan vaanÄkkiä sen oppii taas, ei muutaku kauppaan pimputinta hakemaan Perustetaan palstaorkku
orkka!:d:xmas:Joo perustetaan vaan :d
palstaorkkupa hyvinkin sitähän sä tarkoitit kuiteskiorkka!:d:xmas:
Huiluja unohtamatta siis
*puhaltelee pillll...iiin*
palstaorkkupa hyvinkin sitähän sä tarkoitit kuiteski
joo, kyl ne jaksaa vääntää heität nyt jonkun kuvan äkkiä ni kirkain kruunu kuuluu jälleen sulle
Ompas Tsuferaffista tullu julkkis Aika päheetä
Tässähän alkaa palstan oma huomiohupakko ihan kuihtua silmissä:'D
JUST kun mä täällä asettelen hinkkejä kameran etten :'(joo, kyl ne jaksaa vääntää heität nyt jonkun kuvan äkkiä ni kirkain kruunu kuuluu jälleen sulle
lisää hupakkojaJUST kun mä täällä asettelen hinkkejä kameran etten :'(
Ajattelin kyllä ottaa ennen ja jälkeen kuvan polvesta, mulla on niin ihana polvi ja kohta siihen tulee joku stnan rupi, kun leikattu En kestäjoo, kyl ne jaksaa vääntää heität nyt jonkun kuvan äkkiä ni kirkain kruunu kuuluu jälleen sulle
Njää- mä oon jo vanha hupakko :saint:lisää hupakkoja
jos mekon puet polvelle ni joku saa slaagin kylläAjattelin kyllä ottaa ennen ja jälkeen kuvan polvesta, mulla on niin ihana polvi ja kohta siihen tulee joku stnan rupi En kestä
en vaan tiedä mitä polvelle pukisin, pitkälahkeiset vai lyhytlahkeiset housut, tai ehkä jopa hameen tai mekon
Varppina tulee ketju missä väitetään että se polvi oli sopimattomasti mekko päällä spagaatissa ja kutoi villasukkaa!:xmas:jos mekon puet polvelle ni joku saa slaagin kyllä