Kyl se viheltää puhjetessaanJoo Noh, tuo ei nalkuta mut ei tee mitään muutakaan.
seuraavan kerran kun se puhkee, avaa ikkuna ja kato miten pitkälle se lentääKyl se viheltää puhjetessaan
on. koht taas löylyyn....sauna on kylla ihana paikka
Hyvin siella rentoutuu ja vaan uppoutuu siihen lampoon ja olemiseen ...on. koht taas löylyyn.
noinkin voi tehä. johan täs on päivä saunottu lempeeästi. nyt pirusti vettä kiukaalle ja semmonen tappomeininki. tekee hyvää välilläHyvin siella rentoutuu ja vaan uppoutuu siihen lampoon ja olemiseen ...
Mä kysyin. Vai sellaista.No voi perseen suti, sanon minà! Nàmà juutuubi-postaukset jumittaa mun netin tàysin. Hyvà on musiikkimaku...ei siinà mitààn mutta jos teissà yhtààn on inhimillisyyttà nii loppuisi musavideoiden postaus, eller vad? *uskottelee itselleen*
Vaan joku kyseli minne olen kadonnut, kun aiemmin viihdyin palstalla enempi... No... elàmà vie ja minà vikisen. Oli opinnot hektisessà vaiheessa, maastamuutto, yritystoiminnan yllàpitàminen ja sen rinnalla yht.kunnallinen tyò. Jotta tàssà ne vuodet ovat vierineet.
...anteeksianteeksi...en kylla lupaile niin mitn mutta toki voin yrittaa hillita itteeni ...close enough ?No voi perseen suti, sanon minà! Nàmà juutuubi-postaukset jumittaa mun netin tàysin. Hyvà on musiikkimaku...ei siinà mitààn mutta jos teissà yhtààn on inhimillisyyttà nii loppuisi musavideoiden postaus, eller vad? *uskottelee itselleen*
Vaan joku kyseli minne olen kadonnut, kun aiemmin viihdyin palstalla enempi... No... elàmà vie ja minà vikisen. Oli opinnot hektisessà vaiheessa, maastamuutto, yritystoiminnan yllàpitàminen ja sen rinnalla yht.kunnallinen tyò. Jotta tàssà ne vuodet ovat vierineet.
Òità Softy. Toivottavasti vastaukseni selvensi riittàvàsti.Sänky kutsuu
Mä kysyin. Vai sellaista.
Perskule, tuo sänky kutsuu ei pitänyt tulla. Kesken jäänyt viesti. Se oli jotakin mitä piti aikaisemmin laittaa.Òità Softy. Toivottavasti vastaukseni selvensi riittàvàsti.