kiitos...mä olen ihan varma että syyllinen on Majuri
Syvimmät osanottoni ja pahoitteluni
Jyrsin aamupalaleivän tossa äsken veen kanssa, vähänkö ottaa kupoliin!! Mokoma keravan kauhu
kiitos...mä olen ihan varma että syyllinen on Majuri
Syvimmät osanottoni ja pahoitteluni
sinäkö sen teit, niinpä tietennii...like you haven't done enough
No problem, tuu kahvillekiitos...mä olen ihan varma että syyllinen on Majuri
Jyrsin aamupalaleivän tossa äsken veen kanssa, vähänkö ottaa kupoliin!! Mokoma keravan kauhu
kiitos*ojentaa kahvikupposta*
Onks se pannukahvia??No problem, tuu kahville
Joo, suodatinkaffeaOnks se pannukahvia??
*myötuntohali* ei se kuule mittää, onneks sulla on relaatio vaikk luonnokset ois häveyksissäVoi helvetti, vielä ku muistais mihin oon tunkenu sen lunnospiirroksen, mitä mun ois tarkotus tänään esitellä sille tatuointiartistille. Onneks täs on viel vajaa tunti ennen lähtöä, ehkä ehin ettimään sitä. Ajattelin eilen, et etin sen ennen lähtöö, mut en näköjään etsinytkään. Hupsista saatana.
Ai kahville?No problem, tuu kahville
NiiAi kahville?
Huomenta sinnekin...ja tulipa sitten uniakin nähtyä
..eikä oikeestaan siitä sen enempää
Auratraktorikin herätti pärrätessään keskellä yötä, en tiiä miks koska mitä ajamista on muutaman millin höttölumessa?
Ihan sama..paitti että teetä
*ufopääkkönen*Huomenta sinnekin.
Ja unia tosiaan. Mä synnytin viime yönä neloset. Ja Siwa meni kiinni puoli kymmeneltä ja tajusin ettei kukaan ollut ostanut ainuttakaan purkillista äidinmaidonvastiketta.
Oikea painajainen!
mää yritin ostaa K-raudasta laatikon haulikon panoksia (vaikka mulla on entisiäki) mutta ei ollu kantolupa matkassaHuomenta sinnekin.
Ja unia tosiaan. Mä synnytin viime yönä neloset. Ja Siwa meni kiinni puoli kymmeneltä ja tajusin ettei kukaan ollut ostanut ainuttakaan purkillista äidinmaidonvastiketta.
Oikea painajainen!
Auts. Jospa löydät sen.Voi helvetti, vielä ku muistais mihin oon tunkenu sen lunnospiirroksen, mitä mun ois tarkotus tänään esitellä sille tatuointiartistille. Onneks täs on viel vajaa tunti ennen lähtöä, ehkä ehin ettimään sitä. Ajattelin eilen, et etin sen ennen lähtöö, mut en näköjään etsinytkään. Hupsista saatana.
Mä näin joskus unta et sain vauvan ja oltiin synnäril vielä. Mul ei ollu yhtään vaatteita vauvalle ja se oli vaan kiedottu pyyhkeeseen, sit haahuilin ympäri sairaalaa pyytämäa apua ja mulle sanottiin vaan, et oon paska äiti ku en saa ees lastani puettua mut kukaan ei auttanu yhtään.Huomenta sinnekin.
Oikea painajainen!
Samoissa tunnelmissa siis.Mä näin joskus unta et sain vauvan ja oltiin synnäril vielä. Mul ei ollu yhtään vaatteita vauvalle ja se oli vaan kiedottu pyyhkeeseen, sit haahuilin ympäri sairaalaa pyytämäa apua ja mulle sanottiin vaan, et oon paska äiti ku en saa ees lastani puettua mut kukaan ei auttanu yhtään.
Nyt alkoi Kikan "apinamies" kaikua mun päässä.minen muista unestani mitään muuta kuin jonkun hiekkatien jonka takana avautui viidakkomainen metsä...Suomessa...
aamulla heräsin jalat lattialla, peppu sängynreunalla ja yläkroppa peiton alla...
oiski ollut apinamies asialla, sellanen vahva mutku ei oli vielä pikkaritkin jalassaNyt alkoi Kikan "apinamies" kaikua mun päässä.
ei olis tarvinu kaivaa mitään ko peppuhan oli jo siinä tyrkylläoiski ollut apinamies asialla, sellanen vahva mutku ei oli vielä pikkaritkin jalassa
mua kukkaa apinamies ois ees saanu kaivettua ton täkkikasan alta pois