The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi helvetti, vielä ku muistais mihin oon tunkenu sen lunnospiirroksen, mitä mun ois tarkotus tänään esitellä sille tatuointiartistille. Onneks täs on viel vajaa tunti ennen lähtöä, ehkä ehin ettimään sitä. Ajattelin eilen, et etin sen ennen lähtöö, mut en näköjään etsinytkään. Hupsista saatana.
*myötuntohali* ei se kuule mittää, onneks sulla on relaatio vaikk luonnokset ois häveyksissä:love:
 
..ja tulipa sitten uniakin nähtyä:rolleyes:

..eikä oikeestaan siitä sen enempää:barefoot:
Auratraktorikin herätti pärrätessään keskellä yötä, en tiiä miks koska mitä ajamista on muutaman millin höttölumessa?

Ihan sama:coffee:..paitti että teetä:love:
 
..ja tulipa sitten uniakin nähtyä:rolleyes:

..eikä oikeestaan siitä sen enempää:barefoot:
Auratraktorikin herätti pärrätessään keskellä yötä, en tiiä miks koska mitä ajamista on muutaman millin höttölumessa?

Ihan sama:coffee:..paitti että teetä:love:
Huomenta sinnekin.

Ja unia tosiaan. Mä synnytin viime yönä neloset. Ja Siwa meni kiinni puoli kymmeneltä ja tajusin ettei kukaan ollut ostanut ainuttakaan purkillista äidinmaidonvastiketta.

Oikea painajainen!
 
Huomenta sinnekin.

Ja unia tosiaan. Mä synnytin viime yönä neloset. Ja Siwa meni kiinni puoli kymmeneltä ja tajusin ettei kukaan ollut ostanut ainuttakaan purkillista äidinmaidonvastiketta.

Oikea painajainen!
*ufopääkkönen*
..no ei ihmekään jos aamu hiukan vastustaa*halaaruttaa*

..mun unet oli paljonkin kivemm..no joo, herääminen vastustaa kyllä mutta kohta ulos kimpoilemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Huomenta sinnekin.

Ja unia tosiaan. Mä synnytin viime yönä neloset. Ja Siwa meni kiinni puoli kymmeneltä ja tajusin ettei kukaan ollut ostanut ainuttakaan purkillista äidinmaidonvastiketta.

Oikea painajainen!
Mä näin joskus unta et sain vauvan ja oltiin synnäril vielä. Mul ei ollu yhtään vaatteita vauvalle ja se oli vaan kiedottu pyyhkeeseen, sit haahuilin ympäri sairaalaa pyytämäa apua ja mulle sanottiin vaan, et oon paska äiti ku en saa ees lastani puettua mut kukaan ei auttanu yhtään.
 
Mä näin joskus unta et sain vauvan ja oltiin synnäril vielä. Mul ei ollu yhtään vaatteita vauvalle ja se oli vaan kiedottu pyyhkeeseen, sit haahuilin ympäri sairaalaa pyytämäa apua ja mulle sanottiin vaan, et oon paska äiti ku en saa ees lastani puettua mut kukaan ei auttanu yhtään.
Samoissa tunnelmissa siis.

Varmasti johtuvat moiset unet liian aikaisesta heräämisestä!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
minen muista unestani mitään muuta kuin jonkun hiekkatien jonka takana avautui viidakkomainen metsä...Suomessa...
aamulla heräsin jalat lattialla, peppu sängynreunalla ja yläkroppa peiton alla...:alien:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä