Tupa, tylypahka, rohkelikko, velho, noita, viisasten kivi, H.G , R.W. ja Sirius teil olikin jo vissiin.ihana nainen, nyt meitä on 3 joten sinähän voit jeesata raffia ja minuu siinä pelissä!!!
Ekalla sivulla siis.
Tupa, tylypahka, rohkelikko, velho, noita, viisasten kivi, H.G , R.W. ja Sirius teil olikin jo vissiin.ihana nainen, nyt meitä on 3 joten sinähän voit jeesata raffia ja minuu siinä pelissä!!!
*laskeutuu lattialle suutelemaan roosan varpuleita* voi kiitos!!Tupa, tylypahka, rohkelikko, velho, noita, viisasten kivi, H.G , R.W. ja Sirius teil olikin jo vissiin.
Ekalla sivulla siis.
Jep,ei osaa nukkua vaatteet päällä enää. Nakuna nukun yleensä kesät ja talvet,vain menkkojen aikaan pikkarit jalassa.Juu, mä en osaa nukkua vaatteet päällä. Ne häiritsee! Mä pitäisin ikkunat ympäri vuoden auki, mutta toi mies on niin vilukissa, joten pääsen toteuttaan mun avointen ikkunoiden fetissiä vain kesäisin.
Hermione tietty. Mul on kaikki roosan antamat, mut en keksi tota 2 2 5 millään.Pelin läpäisy:
19 / 393 (4.8%)
Sijoitus:
6053 / 11037
Kuka toi H.G on?
ei kun niin joo ja mullahan olikin se jo...*puusilmä*Hermione tieten
Hermione tietty. Mul on kaikki roosan antamat, mut en keksi tota 2 2 5 millään.
Arvasinmä olen sen verran lämminverinen, että täytyy olla nakkena kovalakin pakkasella ennenkun laitan vaatetta päälle..mua ahistaa jos on vaatteet päällä ulkona.
Sama täällä. Tai no, menkkojenkin aikaan yleensä laitan tamponin tai kupin, koska ei kykeneJep,ei osaa nukkua vaatteet päällä enää. Nakuna nukun yleensä kesät ja talvet,vain menkkojen aikaan pikkarit jalassa.
Tuu tänne niin mennään kuumaan suihkuunKaupat koluttu läpi.
Perkeleen kylmä.
kyll mää menkkojen aikaan käytän pikkareita ja sillon yleensä jopa palelen jonkun verran, joten kerran kuussa nukun jopa peitto kokonaan päälläSama täällä. Tai no, menkkojenkin aikaan yleensä laitan tamponin tai kupin, koska ei kykene
awwww mä niin tiesin tämän sun karskin ja kovan kuoren alla asustaakin tollanen hempeen romanttinen pikku ukkeliTuu tänne niin mennään lumihankeen leikkimään ja tekemään lumienkeleitä ja lumiukkeleita ja akkeleita...rakastan lunta
aha Vai niiawwww mä niin tiesin tämän sun karskin ja kovan kuoren alla asustaakin tollanen hempeen romanttinen pikku ukkeli
AiTuu tänne niin mennään kuumaan suihkuun
Mä tiedän että majuri on .awwww mä niin tiesin tämän sun karskin ja kovan kuoren alla asustaakin tollanen hempeen romanttinen pikku ukkeli
J. K. Rowling!!!!!!!!!!!ei kun niin joo ja mullahan olikin se jo...*puusilmä*
tota mä en kanssa hokaa tota 2 2 5sta millään
!!!!! Kiiitos!!!!J. K. Rowling!!!!!!!!!!!
mikähän toi tylypahkasta lähtevä sitten on mihin tulee 14 kirj.?En tienny et voi laittaa pisteitäki
vuosi ehdotonta mutta pääset puolella jos luovutat rikosvälineet (lakupiiput) meille ketjun tytöilleMinkäslaisen tuomion saa jos alaikäiselle ostaa lakupiipun?