The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tuleepa tosta isommal puolen olevasta talvitamineketjusta mieleen että eihän vaan ketjun daamit ole niin lapsellisia että roikkuisivat lähes alasti ulkona 20 asteen pakkasella

nimim. raappahousut kunniaan
Pipo, tuplalapaset, villakangastakki, neuleousero, t-paita, kahet sukat, pitkät kalsarit ja farkut. Palellun näissäki, et ei toivookaan että suostuisin ulostautumaan yhtään vähemmällä varustuksella.

T. talvea vihaava vilukissa.
 
kai sulla on kunnolliset kengät eikä mitkään wannabe-vielä-teini-tennarit?
Mul on maiharit. Ei tosin oo aitoa nahkaa eikä vuorta, niin ei nää lämpimyydeltään kyl tennareista eroo :oops:
Pitäis ostaa kunnon talvikengät, mut joko en löydä mieleisiä, on huonon malliset mun jalkoihin tai sit ylittää opiskelijabudjetin. + vihaan shoppailua ja menetän kenkä- ja vaatekaupoilla hermot noin toisen epäonnistuneen sovitusyrityksen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mul on maiharit. Ei tosin oo aitoa nahkaa eikä vuorta, niin ei nää lämpimyydeltään kyl tennareista eroo :oops:
Pitäis ostaa kunnon talvikengät, mut joko en löydä mieleisiä, on huonon malliset mun jalkoihin tai sit ylittää opiskelijabudjetin. + vihaan shoppailua ja menetän kenkä- ja vaatekaupoilla hermot noin toisen epäonnistuneen sovitusyrityksen jälkeen.
ei talvikengissä tartte välttis vuorta kunhan niihin vaan mahtuu alussukka + villasukka
 
tuleepa tosta isommal puolen olevasta talvitamineketjusta mieleen että eihän vaan ketjun daamit ole niin lapsellisia että roikkuisivat lähes alasti ulkona 20 asteen pakkasella

nimim. raappahousut kunniaan
mä olen sen verran lämminverinen, että täytyy olla tosi kova pakkanen ennenkun laitan hirveesti vaatetta päälle..mua ahistaa jos tulee kuuma ulkona.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
ei talvikengissä tartte välttis vuorta kunhan niihin vaan mahtuu alussukka + villasukka
Jos palelee yhtä paljon kun mää, niin ei se villasukka juurikaan lohduta. Mä tarttisin vuorelliset kengät johon mahtuu normisukka ja villasukka. viime talvena löysin kivat monot, mut onnistuin saamaan ne paskaks kotiutuessani baarikaapista spencen kanssa :ROFLMAO::oops: En kyl tiiä ees miten se onnistu.
 
ethän sinä vaan kuulu tommosiin pissiksiin jotka palelluttaa masmalonseudut sun muut roikkumalla pakkasella liian vähissä kamppeissa ulukokausteella?
Eiköhän tähän ikään mennessä osaa jo pukeutua pakkasilla, mutta mäkin oon sen verran quumis, että välihousutkin laitan ehkä sitten kun 20 pakkasastetta ylittyy. Eilen huomasin, että näillä keleillä pitää jo kaivaa ne paksummat pipot ja tumput esiin.

Nimim. Vieläkin nukun yöni pelkällä pussilakanalla
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eiköhän tähän ikään mennessä osaa jo pukeutua pakkasilla, mutta mäkin oon sen verran quumis, että välihousutkin laitan ehkä sitten kun 20 pakkasastetta ylittyy. Eilen huomasin, että näillä keleillä pitää jo kaivaa ne paksummat pipot ja tumput esiin.

Nimim. Vieläkin nukun yöni pelkällä pussilakanalla
mullakaan mtn välipöksyjä ikinä...peittoo käytän yöllä mutku sekin on silleen kiedottu ympärille että varpaat ja peräpää täytyy olla paljaana aina :p
Niin ja useimmiten nukun nakkena, mutta usein myös tpaita/pikkarit yhistelmällä ja ikkunat on pitkälle syksyyn auki yöt ja oikeestaan melko pian sen jälkeen läpi kevään kun lumet on sulaneet ja öisin on plussalla hitusenki(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
mullakaan mtn välipöksyjä ikinä...peittoo käytän yöllä mutku sekin on silleen kiedottu ympärille että varpaat ja peräpää täytyy olla paljaana aina :p
Niin ja useimmiten nukun nakkena, mutta usein myös tpaita/pikkarit yhistelmällä ja ikkunat on pitkälle syksyyn auki yöt ja oikeestaan melko pian sen jälkeen läpi kevään kun lumet on sulaneet ja öisin on plussalla hitusenki(y)
yläpeukkuu tolle että peräpää on paljaana ja alapeukkuu pikkareille
 
mullakaan mtn välipöksyjä ikinä...peittoo käytän yöllä mutku sekin on silleen kiedottu ympärille että varpaat ja peräpää täytyy olla paljaana aina :p
Niin ja useimmiten nukun nakkena, mutta usein myös tpaita/pikkarit yhistelmällä ja ikkunat on pitkälle syksyyn auki yöt ja oikeestaan melko pian sen jälkeen läpi kevään kun lumet on sulaneet ja öisin on plussalla hitusenki(y)
Juu, mä en osaa nukkua vaatteet päällä. Ne häiritsee! Mä pitäisin ikkunat ympäri vuoden auki, mutta toi mies on niin vilukissa, joten pääsen toteuttaan mun avointen ikkunoiden fetissiä vain kesäisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Juu, mä en osaa nukkua vaatteet päällä. Ne häiritsee! Mä pitäisin ikkunat ympäri vuoden auki, mutta toi mies on niin vilukissa, joten pääsen toteuttaan mun avointen ikkunoiden fetissiä vain kesäisin.
niin häirittee, ahistaa jopa niin ettei nukkumisesta tuu mittää välillä...sillon ne yleensä lentääkin lattialle.

Hitsinhitsi, mulla oli koulussa biologia melkein 10 aina mutta realiitiossa en muka tiiä lisääntymisestä kuin yhden sanan: seksi:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä