En minä ole minua vain ihmetyttää miksi joka kerta täällä pitää ilmoitaa kun on viestin laittanut kun sen viestin saa ja näkee muutenkin. Kyllä tuossa tsuferaffin toiminnassa näkyy selvästi se että haluaa vain näyttää ja elvistellä että montako palstalaista hänellä on watsappi kaverina.Hmm joku on nyt pahalla tuulella
ei tuon sinua pitäis haitata mitenkään. ei sun tarvii vaivaa nähdä siitä jos mulla ei ole kavereita.Kyllä minulla on toisin kuin sinulla
tuntuu olevan.Sinulla tuskin on netin ulkopuolella ketään,palstanaisia vaan watsappikavereina.
so..? miten hän on millään elvistellyt? kertoi vaan ystävälleen että menee whatsappiin lukemaan viestin...ei se nyt kenenkään pyllyä pitäis kutittaa hyvänen aikaEn minä ole minua vain ihmetyttää miksi joka kerta täällä pitää ilmoitaa kun on viestin laittanut kun sen viestin saa ja näkee muutenkin. Kyllä tuossa tsuferaffin toiminnassa näkyy selvästi se että haluaa vain näyttää ja elvistellä että montako palstalaista hänellä on watsappi kaverina.
Miksi sitä pitää täällä kertoa kyllä kai se viestin saaja itsekin näkee että viesti on tullut. Elvistelyä se juuri on että pitää tänne erikseen tulla ilmoittamaan että laittoi viestin niin että varmasti kaikki huomaa kenelle palstalaiselle tällä kertaa laittoi.so..? miten hän on millään elvistellyt? kertoi vaan ystävälleen että menee whatsappiin lukemaan viestin...ei se nyt kenenkään pyllyä pitäis kutittaa hyvänen aika
Ei millään pahalla mutta sä kuulostat jotenkin katkeralta tai kateelliselta? Eihän se sulta mitenkään pois ole jos hän tänne ilmoittaa kaverilleen/ystävälleen jostain viestistä...mutta jatka sinä asiasta keskustelua...Miksi sitä pitää täällä kertoa kyllä kai se viestin saaja itsekin näkee että viesti on tullut. Elvistelyä se juuri on että pitää tänne erikseen tulla ilmoittamaan että laittoi viestin niin että varmasti kaikki huomaa kenelle palstalaiselle tällä kertaa laittoi.
Eiks sulle oo opetettu, et voi olla ihan hys hys hiljaa, jos ei oo mitään nättiä sanottavaa?Miksi sitä pitää täällä kertoa kyllä kai se viestin saaja itsekin näkee että viesti on tullut. Elvistelyä se juuri on että pitää tänne erikseen tulla ilmoittamaan että laittoi viestin niin että varmasti kaikki huomaa kenelle palstalaiselle tällä kertaa laittoi.
se on kateelliinen kun kukaan ei watsäppää sen kaaEiks sulle oo opetettu, et voi olla ihan hys hys hiljaa, jos ei oo mitään nättiä sanottavaa?
Ja miks sua ees mun viestittelyt häiritsee?
oliko komeeki mieslääkäri jolle pääsit esittelemään "keuhkojas"Päivvee. Keuhkopolilla käyty. Ei tarvi mennä takas töihin.
Kohta kaupoille.
Ei hiekka pimpissä oo aina synonyymi kateudelle.se on kateelliinen kun kukaan ei watsäppää sen kaa
Kaunis nainen.oliko komeeki mieslääkäri jolle pääsit esittelemään "keuhkojas"
Spermaa keuhkoissa?Päivvee. Keuhkopolilla käyty. Ei tarvi mennä takas töihin.
Kohta kaupoille.
10 sanaa!!!!!Pelin läpäisy:
9 / 393 (2.2%)
Sijoitus:
7650 / 11035
joo hyvin mennee Harry Potter relaatio..viddu
Mitä se sinäki siunä elvistelet privaviesteillä, yritätkö leuhkia et viestittelet jonkun kaa häh, HÄH??Ruutikselle on privaa.
En ota suihin.Spermaa keuhkoissa?
Sitä nimenomaan.Mitä se sinäki siunä elvistelet privaviesteillä, yritätkö leuhkia et viestittelet jonkun kaa häh, HÄH??
*merkkaa tiimarinvihkoon*En ota suihin. .
Laitoitko yli-isojen lollojesi kuvan?Ruutikselle on privaa.