Hö.Itteekin vähän huvittais, mutta ollaan leikkikiellossa jonkin aikaa lääkärin käskystä
Mua harmittaa toi jutun loppuminen monestakin syystä mutta myös siitä että ....öh,Se oli ihan hervottoman iso.
Hö.Itteekin vähän huvittais, mutta ollaan leikkikiellossa jonkin aikaa lääkärin käskystä
ai kauheeta kun tekis mieli muokata niin paljon että oikein pepussa tuntuu!!!!!Hö.
Mua harmittaa toi jutun loppuminen monestakin syystä mutta myös siitä että ....öh,Se oli ihan hervottoman iso.
Ellu...EI!ai kauheeta kun tekis mieli muokata niin paljon että oikein pepussa tuntuu!!!!!
*ynisee*Ellu...EI!
Menikö juttu niin pipariks (hihihi), ettei siitä sais ees satunnaista leikkitoveria pahimpiin hetkiin?Hö.
No se on jo sit oikeesti aikamoinen mela, jos tuntuu Ellun pepussa astiai kauheeta kun tekis mieli muokata niin paljon että oikein pepussa tuntuu!!!!!
ei saa, just kerkesin rauhottua!!No se on jo sit oikeesti aikamoinen mela, jos tuntuu Ellun pepussa asti
No ehkä se sit tarkotti sitä kun sano että haluis silti olla edelleen yhteyksissä...No joo,oli miten oli mut mää tykkäsin siitä ihan oikeesti et jos ei mua haluu niin en mä sen kans rupee mitään leikkimään.se satuttais vaan kun toivoisin kuitenkin kokoajan et....Joo ei pysty.Menikö juttu niin pipariks (hihihi), ettei siitä sais ees satunnaista leikkitoveria pahimpiin hetkiin?
Aa, joo ymmärrän. Hö, tyhmä ukko.No ehkä se sit tarkotti sitä kun sano että haluis silti olla edelleen yhteyksissä...No joo,oli miten oli mut mää tykkäsin siitä ihan oikeesti et jos ei mua haluu niin en mä sen kans rupee mitään leikkimään.se satuttais vaan kun toivoisin kuitenkin kokoajan et....Joo ei pysty.
Oikeesti Tinku, mä olen tosi pahoillani siitä miten tässä sun jutussa kävi ja sori että oon heitellyt läppää koska olen oikeesti pahoillani *hali*
juu, näin pääs käymäänja sitten sun tuli meitä tyttöjä kova ikävä joten löysit tiesi takaisin tänne..eikö niin?????
Voi hittolainen.No se on jo sit oikeesti aikamoinen mela, jos tuntuu Ellun pepussa asti
Puspusjuu, näin pääs käymään
Mä niin tiesin tonjuu, näin pääs käymään
Toi on kyllä paskin tilanne!No ehkä se sit tarkotti sitä kun sano että haluis silti olla edelleen yhteyksissä...No joo,oli miten oli mut mää tykkäsin siitä ihan oikeesti et jos ei mua haluu niin en mä sen kans rupee mitään leikkimään.se satuttais vaan kun toivoisin kuitenkin kokoajan et....Joo ei pysty.
Mulla on näillä näkymin treffit loppiaisena.Min taisin sopii leffatreffit viikonlopulle
tunteet on ihan yliarvostettuja, kyllä pelkän seksin pitäs riittääToi on kyllä paskin tilanne!
Mä jäin kerran silti roikkumaan ja sain, joo, muutaman kerran hiivatin hyvää seksiä mutta onneksi kyseinen mies löysi sit jonkun jonka kanssa aloitti ihan oiken suhteen ja mä jäin kokonaan ilman. Ja tajusin mennä eteenpäin.
Olisin kai ihan palasina ellen ois tullut jätetyksi.
"panokaverius" toimii vain kun kumpikaan ei ole ihastunut saati rakastunut.
Mitä sitä enää tunteilla. Riittää kun ei ole puutteessa.tunteet on ihan yliarvostettuja, kyllä pelkän seksin pitäs riittää
Tietääkö joku miksei, ja koska mahtais tulla?Arggg Emmerdalea ei tuu