TINKERBELL!!!! Näytä tissit!DIKSU
Voi että ootko sä täällä! Iiikkkk
TINKERBELL!!!! Näytä tissit!DIKSU
Voi että ootko sä täällä! Iiikkkk
Iltaa, halaus. Toivottavasti helpottaa.Ja iltaa muillekin!
Katon rölliä ja voin pahoin.
ensiks pekoniorgasmeja nyt tissejä...mitä seuraavaksi??TINKERBELL!!!! Näytä tissit!
TINKERBELL!!!! Näytä tissit!
Mä haluun liukastaa tinkun tissit pekonirasvallaensiks pekoniorgasmeja nyt tissejä...mitä seuraavaksi??
*piiloutuu nunnakaapuun*
Kiitos,ei kyllä ihan tunnu siltä että rupeis.Iltaa, halaus. Toivottavasti helpottaa.
Mä haluun liukastaa tinkun tissit pekonirasvalla
Et kuvitellu kuiteskaan mun tissejä....nähtävästi( o) o)
sit nuolla pois ?Mä haluun liukastaa tinkun tissit pekonirasvalla
Hei mä söin just ja yritän pittää ruoat siellä minne ne kuuluu, eli masussa!!! nyt ei puhuta possunrasvoista mittää kiitos ja kumarrus!Mä haluun liukastaa tinkun tissit pekonirasvalla
Jaksamista,ehkä se pikku hiljaa helpottaaKiitos,ei kyllä ihan tunnu siltä että rupeis.
Ihan ok, loppuvuosi oli vähän vaikee ja rankka, mut kyl tää tästä lähtee helpottaanMitä diksubeibille kuuluu?
Omiani vaanEt kuvitellu kuiteskaan mun tissejä....nähtävästi
Aaaahhhh... Porkasmi....sit nuolla pois ?
Älä ny oo tollanen pekonifoobikkoHei mä söin just ja yritän pittää ruoat siellä minne ne kuuluu, eli masussa!!! nyt ei puhuta possunrasvoista mittää kiitos ja kumarrus!
Onneks en käskeny kuvittelee mun tissejä...ok...
Voisin kaivaa tähän sen viime kertasen vastauksen,melkein samalla menis. Ei mee kovin ruususesti,sanotaanko niin että taas tuli huti.Ihan ok, loppuvuosi oli vähän vaikee ja rankka, mut kyl tää tästä lähtee helpottaan
Mitäs tinkulle?
No voi paska, vois jo helpottaa sullakinVoisin kaivaa tähän sen viime kertasen vastauksen,melkein samalla menis. Ei mee kovin ruususesti,sanotaanko niin että taas tuli huti.
Noo se on se mun kohtalo,eikai sille mitään voi. Paskaahan se on.Helppoa niille jotka tykkää olla itekseen ja erakkona mutta tälläselle joka ei tykkää niin vaikeempi pala.Mut joo,sellasta taas tälläkin kertaa.No voi paska, vois jo helpottaa sullakin
Älä ny oo tollanen pekonifoobikko